مسابقات بین المللی اوگاندا؛ مهرابی و خردمندی در جمع 8 بدمینتون باز برتر

مهرابی و خردمندی ظهر شنبه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی اوگاندا روبروی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : مهرابی و خردمندی دو بدمینتون باز کشورمان که به منظور ارتقای رنکینگ بین المللی و کسب سهمیه المپیک به کامپالا سفر کرده اند؛ صبح جمعه در جدول یک نفره مردان مسابقات بین المللی اوگاندا رقابتهای خود را آغاز کردند.


مهرابی در دور نخست این رقابتها مقابل متری ژوزف از کشور کنیا قرارگرفت و وی را با نتیجه 21-14  و 21-6 شکست داد. این بدمینتون باز کشورمان در دور دوم ویلسون توکر از کشور میزبان را 21-18 و 21-11  پشت سر گذاشت و به جمع 8 بدمینتون باز برتر مسابقات بین المللی اوگاندا راه یافت.


محمدرضا خردمندی دیگر بدمینتون باز کشورمان در دور نخست روژر باکاکی از اوگاندا را با نتیجه  21-9 21-12 شکست داد و در مرحله دوم به مصاف استوان وجکی کویچ رنک 74 جهان از کشور کانادا رفت و توانست وی را هم در سه گیم و با نتایج 21-18و 15-21و 18-11 شکست دهد. (بدمینتون باز کانادایی در نیمه گیم سوم از ادامه بازی انصراف داد.)


خردمندی و مهرابی ظهر شنبه در مرحله یک چهارم نهایی روبروی یکدیگر قرار می گیرند. با توجه به اینکه مدال برنز در بدمینتون به طور مشترک اهدا می شود؛ پیروز این دیدار کسب مدالش قطعی است.
مسابقات بین المللی اوگاندا با حضوربدمینتون بازانی از کشورهایی چون اتریش، ایتالیا، استرالیا، ترکیه، کانادا، کنیا و چک تا یکشنبه ادامه دارد.

۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.