سرمربی تیم دو و میدانی معلولان : کسب چهار مدال رضایت بخش است

سرمربی تیم دو و میدانی معلولان با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران ایرانی حاضر در رقابت های IWAS (فدراسیون بین المللی قطع عضو و ویلچری)، کسب 2 مدال برنز و نقره توسط دوومیدانی کاران جانباز و معلول کشورمان نشان از غیرت بالای این ورزشکاران دانست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ بهمن رضایی با بیان این مطلب افزود: تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران تا روز سوم رقابت های ناتویل سوئیس موفق به کسب دو مدال نقره (محمد برنگی 100 متر و عباس دیانی اصل 800 متر) و دو مدال برنز (سید مهران حسینی در پرتاب دیسک کلاس F57-58  و دانیال ذاکری در  پرتاب دیسک نشسته کلاسF56-57) شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: هر اولین روز هفته باران بسیار شدیدی در حال باریدن بود با این حال نماینده کشورمان عباس دیانی اصل و همین طور مهران ذاکری در پرتاب دیسک، از خودشان غیرت نشان دادند و به مدال رسیدند.
سرمربی تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین با سطح بالا ارزیابی کردن رقابت های دو و میدانی معلولان سوئیس افزود: در این دوره از رقابت ها 17 کشور حضور پیدا کرده اند و بیشتر شرکت کنندگان هم اروپایی هستند. بعضی از تیم ها از جمله مکزیک هم با تمام قوا در رقابت ها حاضر شده اند که این امر باعث شده مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.
تیم دو و میدانی جوانان معلول ایران در قالب 7 ورزشکار منتخب در مسابقات قهرمانی جوانان جهان IWAS حضور یافته  فردا  به کشورمان باز‌می‌گردد.
۳۰ تیر ۱۳۸۸ ۰۷:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.