تیم ملی وزنه برداری از امروزدر آبادان تمرین می کند

کاروان تیم ملی وزنه برداری کشورمان ساعت روز گذشته فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد آبادان ترک کرد تا اردوی یک ماهه خود را از امروز در این شهر جنوبی کشور آغاز کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت وزنه برداری، مجید عسکری، مهدی کردی، ایمان شاه قلیان در 62 کیلوگرم، مرتضی رضائیان و سید مهدی پانزوان در 69 کیلوگرم، حسین بیرانوند و عباس زارعی در 77 کیلوگرم، سهراب مرادی، کیانوش رستمی و ایوب مرادی در 85 کیلوگرم، سعید محمدپوور در 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال، سعید سیار و میلاد رستگار در 105 کیلوگرم، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، بهادر مولایی و همایون تیموری در 105+ کیلوگرم 18 وزنه برداری هستند که به همراه کوروش باقری، سرمربی و جورج زالای مربی تیم راهی آبادان می شوند. جواد خوشدل دیگر دستیار باقری در کادر فنی نیز در آبادان به جمع ملی پوشان ملحق می شود.

 دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات مهمی چون قهرمانی بزرگسالان آسیا، قهرمانی جوانان جهان و المپیک 2012 لندن از فردا با انجام 3 جلسه تمرین در روز آغاز خواهد شد و به گفته کوروش باقری، فشار تمرینات در هفته نخست اردوی آبادان در بالاترین حد خود خواهد بود.

۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.