مسابقات کاراته کاپ آزاد امارات؛نمایندگان 23 کشور بر روی تاتامی میروند

مسابقات کاراته کاپ آزاد امارات؛نمایندگان 23 کشور بر روی تاتامی میروند
مسابقات کاراته کاپ آزاد امارات از 14 بهمن به مدت 3 روز با حضور نمایندگان 23 کشور در باشگاه الاهلی امارات آغاز شد.

جواد سلیمی رییس هیات کاراته استان آذربایجان غربی ضمن بیان مطالب فوق گفت : تیم منتخب کاراته استان آذربایجان غربی با تیمی متشکل از کاراته کاهای رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید در نخستین دوره رقابت های بین المللی کاپ آزاد کاراته امارات حضور می یابد و امیدواریم با حمایت های صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان و مسولان هیات کاراته آذربایجان غربی بتوانیم بهترین نتایج را در این مسابقات به دست آوریم.

وی ادامه داد : تیم منتخب کبراته آذربایجان غربی تمرینات خود را در امارات پیگیری کرده و طی هماهنگی های به عمل آمده ، عصر امروز ( 13 بهمن ) نیز به تمرینات خود در باشگاه الاهلی امارات ادامه میدهد تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود رود.

سلیمی در مورد این رقابت ها خاطر نشان کرد : این پیکارها با حضور نمایندگان 23 کشور صاحب نام کاراته در تمامی رده های سنی برکزار میشود ، البته ایران در رده بزرگسالان نماینده ای در این پیکارها نخواهد داشت.

وی افزود : یک روز پیش از آغاز این رقابت ها ( 13 بهمن ) کلاس داوری با حضور کان کاسیس و اسکلانته رییس و دبیر کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته و سپس کلاس توجیهی قوانین جدید داوری برای مربیان ، توسط کان کاسیس برگزار خواهد شد.

رییس هیات کاته استان آذربایجان غربی با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی (اواخر بهمن ) گفت : با حضور در این رقابت ها کاراته کاهای استان را تقویت کرده و با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهیم کرد.
۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.