هیات بلند پایه پزشکی ورزشی عراق از امکانات آکادمی ملی المپیک و نادو بازدید کرد

هیات بلند پایه پزشکی ورزشی عراق از امکانات آکادمی ملی المپیک و نادو بازدید کرد
مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی عراق دیروز با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب ضمن برگزاری نشستی با مسئولان آکادمی ملی المپیک از امکانات این آکادمی و همچنین آزمایشگاه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛  به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و عراق، طی روزهای گذشته رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی این کشور وارد تهران شدند تا در این حوزه مناسبات پزشکی ورزشی دو کشور توسعه یابد.
 در این رابطه روز سه شنبه دکتر حیدر و دکتر سعد رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی عراق به همراه دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی  جمهوری اسلامی ایران با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب طی نشستی با مسئولان آکادمی ملی المپیک و در راس آنها شاهرخ شهنازی در جریان خدمات علمی این آکادمی به ورزشکاران ملی پوش قرار گرفتند.
هیات عراقی همچنین از امکانات پیشرفته آکادمی ملی المپیک و آزمایشگاه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) بازدید به عمل آوردند و اظهار امیدواری کردند بتوانند  به یمن امضای تفاهم نامه همکاری وزارت ورزش دو کشور بتوانند به نحو مقتضی از امکانات ورزش ایران  بهره مند شوند.

۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.