افشار زاده در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی : حمایت همه جانبه ای از کشتی خواهیم داشت

افشار زاده در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی : حمایت همه جانبه ای از کشتی خواهیم داشت
در بازدید ظهر امروز بهرام افشار زاده از اردوی تیم ملی کشتی، دبیر کل حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک را از کشتی گیران تا زمان اعزام به بازیهای المپیک لندن اعلام کرد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدیدهای افشار زاده از اردوی تیمهای ملی کشورمان ظهر امروز دبیر کل با حضور در خانه کشتی با ملی پوشان و کادر فنی آنها دیدار و گفتگو کرد.

افشار زاده در گفتگو با رسول خادم و دیگر اعضای کادر فنی گفت:بر خود لازم می دانیم تا با حضور در اردوی تیمهای ملی از نزدیک ضمن مشاهده زحمات ورزشکاران و مربیان از نزدیک با مشکلات و درخواستهای آنها آشنا شده  که در این بین کشتی به عنوان ورزش نخست و مدال آور کشور جایگاه ویژه ای دارد که بدون تردید در این مدت باقی مانده با کم کردن حاشیه ها و حمایت همه جانبه بتوانیم با همدلی و سعی و تلاش به موفقیت و اهداف  مورد نظر خود در بازیهای المپیک دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد:مطمئن باشید برای رفع کمبودهای اردوی تیم ملی کشتی آنچه از دستمان بر آید  انجام خواهیم داد در واقع حمایتها باید به گونه ای باشد که موفقیتهای کشتی در ادامه رقابتهای پیش رو تا المپیک ادامه داشته باشد و ما هم در این زمینه با حداکثر توان همچون گذشته در خدمت  شما عزیزان، قهرمانان و کادر فنی هستیم و اگر کمبودی هم بود  برای برطرف کردن آن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

در ادامه این دیدار رسول خادم نیز با تشکر از حمایت‌  های کمیته ملی المپیک خواستار نگاه ویژه به ورزش اول کشور در زمان باقی‌مانده تا المپیک شد و عنوان داشت حضور مسئولین ورزشی در اردوی تیمهای ملی باعث دلگرمی مربیان و قهرمانان می شود و خوشحالیم از اینکه کمیته نگاه حمایت آمیز همه جانبه ای نسبت به کشتی دارد.

در این جلسه همچنین گل‌محمدی مدیر خانه کشتی و کیانوش اعتماد مقدم، بدنساز تیم‌های ملی حضور داشتند و برنامه تیم‌های ملی کشتی توسط خادم تا مسابقات المپیک ارائه و در مورد آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.همچنین صحبت‌هایی در مورد نحوه آماده‌سازی تیم‌های ملی کشتی و فراهم‌کردن شرایط و امکانات لازم برای موفقیت در مسابقات پیش‌رو انجام شد.

۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.