مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین؛در پارالمپیک لندن امیدوار به کسب مقام های خوبی هستیم

مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین؛در پارالمپیک لندن امیدوار به کسب مقام های خوبی هستیم
تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین اردوی آمادگی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی؛ ملی پوشان وزنه برداری جانبازان و معلولین از تاریخ 25 دی ماه دور جدید اردوی خود را جهت حضور قدرتمند در رقابت های پارالمپیک آغاز کرده است.

رضا استرکی مربی بدنساز این تیم ضمن اعلان رضایت از آمادگی این ملی پوشان در خصوص اردوهای این تیم گفت: بعداز رقابت های جهانی آیواز که منتج به کسب 3 مدال طلا و 7 نقره و برنز تیم و همچنین ثبت دو رکورد جدید در این رقابت ها شد ، ما دومین مرحله از تمرینات خود را از تاریخ 25 دی ماه به مدت 21 روز آغاز کرده ایم.

وی در ادمه افزود: ما با توجه به کسب کل سهمیه ها در رقابت های گزینشی پارالمپیک کادر فنی در نظر دارد که  سه نفر از اعضای تیم را  آخر این هفته  به  رقابت های اپن آسیا که در مالزی برگزار می شود، اعزام کند.

استرکی در خصوص تمرینات آماده سازی وزنه برداران جانباز و معلول گفت: ما تازمان برگزاری رقابت های پارالمپیک هر ماه 21 روز اردوی آمادگی خواهیم داشت تا تیم با شرایط  آمادگی بالایی در رقابت های پارالمپیک حاضر شود.

در پایان مربی پولاد مردان جانبازان و معلول در خصوص  کسب موفقیت این تیم در رقابت های پارالمپیک گفت: با توجه به کسب سهمیه در همه اوزان امیدواریم که در رقابت های پارالمپیک لندن مقام های خوبی را کسب کنیم، که این مهم با توجه به آمادگی بالای ملی پوشان تا زمان برگزاری رقابت ها دور از دسترس نخواهد بود.

۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.