برگزاری پانزدهمین نشست ستاد تدارکاتی بازیهای المپیک در کمیته ملی المپیک

برگزاری پانزدهمین نشست  ستاد تدارکاتی بازیهای المپیک در کمیته ملی المپیک
پانزدهمین نشست ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک لندن بعد از ظهرروز گذشته در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست بهرام افشار زاده دبیر کل ضمن خسته نباشید به اعضای این کمیته که تلاش بسیاری برای موفقیت کاروان ورزشی اعزامی به بازیهای المپیک 2012 دارند تصریح کرد:امید می رود تا با همت و تلاش همه دست اندرکاران بتوانیم ورزشکارانی آماده و باانگیزه راهی بازیهای المپیک کرده تا بخوبی از نام و اعتبار ایران اسلامی در این میدان بزرگ دفاع کنند و به همین دلیل می بایست با برگزاری جلسات کارشناسی مختلف آخرین وضعیت فدراسیونها و ورزشکاران و خدمات ارائه شده در این باره را بررسی کرده تا اگر کمبودی بود آنرا برطرف کنیم.

در ادامه این نشت بودجه فدراسیونهای المپیکی،جوایز ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده اند، فعالیتهای روانشناسی ورزشی در تمرینات تیم های ملی و شانسهای بعدی کسب سهمیه لمپیک  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین کمیته های سنجش و اندازه گیری پزشکی نیز اقدامات انجام شده در مورد تیمهای ورزشی را ارائه دادند.

در این نشت بهرام افشار زاده دبیر کل به همراه کرباسیان،شهنازی،رغبتی ارشدی، شعبانی، برجسته ،سررشته، رحیمی، پورکاظمی، دهخدا، احمدیان ،خیری و فدایی خو حضور داشتند.
۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.