پانزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا – جده ؛دبیر فدراسیون : بازی فردا با ژاپن صعود به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد

پانزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا – جده ؛دبیر فدراسیون : بازی فردا با ژاپن صعود به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد
سعید مرادی نتیجه بازی امروز با اردن را برد ایران با اختلاف 10 گل پیش بین کرد و گفت اگر بتوانیم فردا ژاپن را نیز با اختلاف 4 گل ببریم صعود به مرحله نیمه نهایی میسر خواهد شد که این انتظار زیادی نیست و اگر بچه ها با تمام توان بازی کنند حتما قابل دستیابی است.

سعید مرادی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : ما در این رقابت ها بنا بر تشخیص فدراسیون 5-6 بازیکن جوان را به ترکیب تیم ملی اضافه کردیم تا در یک میدان رقابت واقعی قرار گیرند چرا که میدان رقابت است که بازیکن را می سازد و تاثیری که چنین بازی هایی بر بازیکنان از لحاظ فنی و تجربه دارد بازی های تدارکاتی نمی تواند داشته باشد.

وی افزود : هدف کنونی ما برای تیم ملی هندبال کشورمان مسابقات آسیایی 2014 است برای همین هم چند بازیکن از تیم ملی جوانان که در جام جهانی حضور یافته بودند به ترکیب تیم اضافه کردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : ما تا کنون هم نتایج بدی نگرفتیم و اگر بتوانیم در بازی فردا ژاپن را بااختلاف 4 گل ببریم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهیم کرد که این نتیجه را دور از انتظار نمی بینم.

مرادی نتیجه بازی با اردن را نیز که امروز ساعت 17 به وقت تهران برگزار خواهد شد برد ایران با اختلاف 10 گل پیش بینی کرد.

دبیر فدراسیون هندبال در مقابل این سوال که آیا عدم مصدومیت سجاد ندری ویا اعزام رجبی به بازی ها می توانست موفقیت های حتمی تیم را به همراه داشته باشد گفت : بازیکن مهم است ولی هیچ وقت مربی خوب تیم را اینطور نمی چیند که عدم حضور یک یا دو بازیکن افت سنگینی در تیم ایجاد کند و مطمئنا این نکته در ترکیب تیم ملی هندبال ما هم رعایت شده است.

سعید مرادی نتایج دیدارایران با کره جنوبی را نیز قابل پیش بینی عنوان کرد و گفت باخت 26 بر 21 در مقابل کره جنوبی که یک سرو گردن بالاتر از آسیاست دور از انتظار نبود و در مقابل کویت هم بچه ها خوب بازی کردند و کمی سهل انگاری باعث شد که  بازی با اختلاف یک گل به حریف واگذار شود ولی در نهایت صعود ما به مرحله نیمه نهایی را تنها برد ژاپن تعیین خواهد کرد.





۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.