برگزاری مسابقات موی‌تای قهرمانی کشور گرامیداشت دهه فجر

رییس انجمن موی تای ایران از برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی کشور به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  جواد نصیری با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است این رقابت ها بیست و یکم بهمن ماه با حضور سایر استان‌های کشور به میزبانی شهر تهران برگزار شود.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام مبارک دهه فجر تصمیم به برگزاری این‌چنین مسابقاتی گرفتیم و امیدواریم که بتوانیم به نحو مطلوبی این مسابقات را برگزار و به پایان برسانیم.

 رییس انجمن موی‌تای در ادامه از برگزاری استاژ‌های فنی این رشته زیر نظر مدرس بین‌المللی تایلندی خبرداد و گفت: ما در انجمن موی‌تای با هدف بالا بردن سطح دانش فنی مربیان سراسر کشور از چندی پیش استاژ‌های فنی را در قالب کلاس‌های یک روزه و دو روزه با حضور اغلب مربیان استان‌ها به میزبانی تهران برگزار کردیم و طبق برنامه قرار است طی دو هفته آتی نیز این استاژ‌ها را در دو استان لرستان و بوشهر نیز برگزار کنیم.

وی همچنین از آغاز اردوی‌های تیم ملی موی تای بزرگسالان کشورمان از 15 بهمن ماه خبر داد و گفت: این اردو با هدف کسب آمادگی بیشتر ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی جام ریاست جمهوری کشورمان که اوایل سال آینده با حضور حدود 60 کشور دنیا برگزار خواهد شد، آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نصیری در پایان از حمایت‌های مسئولین فدراسیون انجمن‌ها ورزشی و همچنین بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک تشکر کرد.

 
۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.