مسابقات بسکتبال باشگاههای غرب آسیا- بیروت ؛مهرام ایران با شایستگی در صدر گروهB رقابت ها قرار گرفت

تیم بسکتبال مهرام ایران با غلبه بر تیم قدرتمند چمپویل لبنان میزبان مسابقات با شایستگی در صدر گروه B مسابقات باشگاههای غرب آسیا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : این مسابقه که شب گذشته در بیروت برگزار شد با نتیجه 62-67 به سود مهرام خاتمه یافت. تیم مهرام که همانند حریف خود از سه بازی قبل  صاحب 3 پیروزی بود در سالنی مملو از تماشاچی به دیدار تیم میزبان رفت و از همان ابتدا با سرعت بخشیدن به بازی و دفاع منسجم موفق شد از حریف خود پیشی بگیرد. این برتری در پایان کوارتر سوم به عدد 19 رسید واین کوارتر با نتیجه 52-33 به سود مهرام خاتمه یافت.

با شروع ده دقیقه آخر تیم چمپویل که چیزی برای از دست دادن نداشت، دفاع خود را به پرس تمام زمین تغییر داد که این دفاع به همراه اشتباهات داوران که در جو سنگین سالن غالبا به ضرر مهرام بود باعث شد اختلاف امتیازات رفته رفته کمتر شده و تیم چمپویل با شوت 3 امتیازی فادی الخطیب در فاصله 45 ثانیه به پایان مسابقه خود را به یکقدمی مهرام رسانده و نتیجه را 63-62 نماید ولی در حمله بعدی حرکت زیبای صمد نیکخواه بهرامی با خطای بازیکنان لبنانی همراه بود که 2 پرتاب برای تیم مهرام به ارمغان آورد که صمد هر 2 پرتاب را به امتیاز تبدیل نمود تا فاصله دو تیم 3 امتیاز شود. در ادامه مسابقه ، حمله تیم چمپویل با دفاع عالی بازیکنان مهرام نتیجه ای برای این تیم نداشت و 2 پرتاب آزاد مهدی کامرانی در ثانیه های پایانی پیروزی مهرام در این مسابقه را قطعی نمود تا این مسابقه جنجالی با حساب 67-62 به سود نماینده کشورمان خاتمه یابد.
 
در پایان مسابقات این گروه مهرام ایران با کسب 4 پیروزی و 8 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و تیمهای چمپویل لبنان، المتحد لبنان و دوهوک عراق و دانشگاه اردن در مکانهای بعدی قرار گرفتند.

۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.