روز نخست رقابت های جایزه بزرگ جام وهبی امره؛یک نقره و یک برنز حاصل کار فرنگی کاران ایران

در پایان روز نخست رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ جام وهبی امره ترکیه یک مدال نقره و یک برنز برای نمایمدگان کشورمان به ارمغان آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، علی محمدی فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سیمینوف از بلاروس را مغلوب کرد و با شکست کشتی گیرانی از اوکراین و ترکیه راهی دیدار فینال شد. در دیدار پایانی در حالی که محمدی تا ثانیه های پایانی از رفیق عیوض اوغلو ترکیه ای پیش بود بدلیل ناداوری و اخطار و پوئن بی مورد داوران به مدال نقره دست یافت.

در وزن 120 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور نخست کشتی گیر روس را شکست داد و در دور دوم مقابل اسماعیل گوزل کشتی گیر سرشناس ترک به پیروزی رسید، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر روسیه ای شکست خورد. قاسمی در دیدار رده بندی کشتی گیر دیگری از روسیه را ضربه فنی کرد و صاحب مدال برنز شد.

سامان عبدولی در وزن 55 کیلوگرم پس از شکست حریفی از آذربایجان مقابل کوهی هاسگاوا از ژاپن شکست خورد. در همین وزن شیرزاد بهشتی پس از استراحت در دور نخست با یک پیروزی و یک شکست به ترتیب مقابل کشتی گیرانی از ترکیه و آذربایجان به کار خود در این مسابقات پایان داد.

مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم با یک شکست مقابل حریفی از روسیه از دور رقابتها کنار رفت. در وزن 84 کیلوگرم علی قیطاسی با دو پیروزی مقابل کشتی گیران گرجستان و ترکیه و یک شکست مقابل کشتی گیر ترکیه ای به کار خود در این مسابقات پایان داد.

در ادامه این رقابت ها امروز و در وزن 60 کیلوگرم محمد نوربخش و عبدالمحمد پاپی، در وزن 74 کیلوگرم کمال محمدعلی‌زاده و در وزن 96 کیلوگرم محمد رضا اکبری به مصاف حریفان خود می روند.
۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.