فارس، اردبیل و آذربایجان شرقی سکو نشینان رقابتهای ناشنوایان دوومیدانی و دوچرخه سواری

اولین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان ناشنوای کشور و همچنین مسابقات دوچرخه سواری مردان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ، اولین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان ناشنوای کشور در 9 ماده به میزبانی مشهد برگزار شد که فارس با 31 امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، اردبیل با 27 امتیاز دوم شد و گیلان با 21 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد .

در این دوره از مسابقات تیم هایی از استانهای مرکزی، ایلام، یزد، لرستان،سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی  تیم الف، خراسان رضوی ب، قزوین، کرمان، گیلان، فارس، اردبیل، اصفهان، تهران، کرمانشاه،  گلستان و چهارمحال بختیاری حضور داشتند .

همچنین برای اولین بارمسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ناشنوایان کشور به میزبانی کرج برگزار شد که در بخش استقامت 30 کیلومتر عیسی عزتی از آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید ، پیمان تیغ تیز نقش، دیگر دوچرخه سوار آذربایجان شرقی دوم شد و علی کامکار از اردبیل در رده سوم قرار گرفت .

همچنین در بخش تایم تریل انفرادی 2.5 کیلومتر علی کامکار از اردبیل با زمان 2 دقیقه و 53 ثانیه و 35 صدم ثانیه زودتر از سایر رقبا به خط پایان رسید وقهرمان شد ، عیسی عزتی از آذربایجان شرقی با زمان 2 دقیقه و 58 ثانیه و 67 صدم ثانیه مقام دومی را به خود اختصاص داد و پیمان تیغ تیز نقش از آذربایجان شرقی با زمان 2 دقیقه و 59 ثانیه و 54 صدم ثانیه سوم شد.
۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.