علیپور: تیم های انجمن ورزشهای هوایی باید در عرصه جهان مطرح شوند

رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی در جریان نخستین همایش راهبردی انجمن ورزشهای هوایی کشور گفت : امید است تیم های انجمن ورزش های هوایی در عرصه جهان مطرح شوند و در آینده در پرتو تلاش رییس این انجمن بتوان به این مهم دست یافت .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علیپور در این همایش افزود : مبنای تشکیل  فدراسیون انجمن های ورزشی در دوسال پیش بر این راستا بود تا کلیه ورزشهایی که از قدیم وجود داشته و یا جدیدا وارد کشور می شوند و دارای فدراسیون و انجمن نیستند تحت مدیریت این فدراسیون فعالیت کنند .

 وی در ادامه تصریح کرد : باید به این ورزش توجه ویژه ای شود . کمیته ملی المپیک این رشته ورزشی را پذیرفته و دولت نیز در سال گذشته طی مصوبه ای این ورزش را جزو رشته های ورزشی شناخته است .

علیپور اضافه کرد: خوشبختانه خانمها در این رشته ورزشی حضور بسیار خوبی دارند و در مسابقات نیز با انگیزه ظاهر می شوند که باید این موضوع تقویت شود.

 رییس فدراسیون انجمن های ورزشی تاکید کرد :به امید خدا تیمهای انجمن  ورزشهای هوایی در سطح جهانی مطرح شوند . البته می دانیم کار سختی  پیش روی ماست ولی امید است با تلاش  سردار سلیم آبادی رییس تلاشگر این انجمن که از پیشکسوتان این ورزش هستند بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.
۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.