مسابقات جام جهانی ایتالیا؛صعود نمایندگان ایران به جدول اصلی مسابقات

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در اسلحه اپه روز گذشته با صعود نمایندگان کشورمان به جدول اصلی مسابقات در شهر لگنانو ایتالیا آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی؛ روز گذشته عبدالله سراجیان با غلبه بر حریفانی از نروژ ، هنگ کنگ ، فرانسه ، انگلستان و ژاپن توانست به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کند . سراجیان در جدول اصلی مسابقات حریف استرالیایی خود را شکست داد و پس از آن ، بازی را به شمشیرباز مکزیکی واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت .

علی یعقوبیان دیگر نماینده کشورمان در جدول مقدماتی حریفانی از کشور آلمان ، سوئد ، روسیه سوئیس را شکست داد تا بتوانند به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کند ،  یعقوبیان در این مرحله بازی را به حریف روسی خود واگذار کرد .

همچنین حامد صداقتی با توجه به شروع نامناسب خود در جدول مقدماتی ، با سه برد مقابل ایتالیا ، اکراین و قزاقستان به عنوان نفر آخر گروه خود به جدول اصلی راه پیدا کرد ، صداقتی با شکست شمشیربازان استونی و قزاقستان بازیهای قابل توجهی در جدول اصلی مسابقات  ارائه کرد و برای صعود به مرحله بعدی به مصاف قهرمانی از مجارستان خواهد رفت .
لازم به ذکر است که 247 شمشیرباز در اسلحه اپه از سراسر جهان در شهر لگنانو ایتالیا در حال رقابت هستند .
 
۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.