اولین بانوی طلایی دوچرخه سواری ایران:در اندیشه درخشش در قهرمانی آسیا هستم

اولین بانوی طلایی دوچرخه سواری ایران:در اندیشه درخشش در قهرمانی آسیا هستم
ریحانه طالبی گفت: با توجه به سطح آمادگی بسیار بالا و تمرین زیر نظر برترین مربیان داخلی و خارجی به فکر درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا هستم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : ریحانه طالبی عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان که در رقابتهای کاپ آسیایی مالزی موفق به کسب اولین مدال طلای تاریخ این رشته ورزشی در بخش بانوان و در ماده 500 متر شد، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود:

سال گذشته پس از شرکت در اردوی های متعدد و قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی با حضور در رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که از تاریخ 20 الی 30 بهمن ماه در تایلند برگزار شد، اولین تجربه شرکت در مسابقات برون مرزی را به دست آوردم.

وی یادآور شد: در این مسابقات در رده سنی جوانان با رکابزنان پرقدرت آسیا به رقابت پرداختم که در مواد 500 متر و 3 کیلومتر تعقیبی تیمی با صدم ثانیه اختلاف مقام چهارم را کسب کردم.

وی افزود: پس از آن در رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی تایلند که از تاریخ 20 الی 21 شهریور ماه سال جاری، در پیست 333 متری (سیمانی) "هوامارک" شهر بانکوک برگزار شد، حضور یافتم که در این مسابقات توانستم در ماده 200 متر با کسب مدال برنز، اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری بانوان ایران را در مواد انفرادی و در سطح آسیا به دست آورم.

طالبی درباره مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی که از تاریخ 25 الی 28 آذرماه در پیست "چراس" شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقات به عنوان سومین تجربه برون مرزی من در مواد پیست و با حضور رکابزنان پرقدرت آسیا برگزار شد که با عملکردی قابل قبول توانستم در ماده 500 متر و در رده سنی جوانان اولین مدال طلای تاریخ دوچرخه سواری بانوان ایران را به دست آورم و همچنین در مواد 200 متر و کایرین نیز موفق به تصاحب گردن آویز نقره برای نخستین بار شدم.

ملی پوش 20 ساله تیم دوچرخه سواری پاس همدان درباره رقابتهای قهرمانی آسیا مالزی گفت: این مسابقات از تاریخ 19 الی 29 بهمن ماه در مواد پیست و جاده و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود .

وی تاکید کرد: در مسابقات مالزی برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان در مواد مختلف به مصاف برترین رکابزنان قاره کهن خواهم رفت و امیدوارم با توجه به سطح آمادگی مطلوب و تمرین زیر نظر برترین مربیان داخلی و خارجی اولین مدال بانوان ایران را در رقابتهای قهرمانی آسیا کسب کنم.

طالبی درباره اردوی های آماده سازی تیم ملی برای حضور موفق در این رقابتها یادآور شد: تمرینات آماده سازی رکابزنان با توجه به برنامه ریزی های دقیق مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی نتایج مثبتی را به دنبال داشت.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان درباره مهمترین هدف خود از فعالیت در این رشته ورزشی تاکید کرد: شرکت در بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی مهمترین هدفم از حضور در برنامه آماده سازی تیم ملی و مسابقات برون مرزی است که امیدوارم با پیگیری مستمر تمرینات و کسب تجربه کافی در مسابقات قاره آسیا، امکان حضور موفق در رقابتهای کره جنوبی را نیز داشته باشم.

وی درباره حمایت های فدراسیون از بخش بانوان افزود: خوشبختانه در فدراسیون دوچرخه سواری حمایت های صورت گرفته و استفاده از امکانات در دو بخش بانوان و آقایان یکسان بوده که این امر تاثیر چشمگیری در پیشرفت بخش بانوان این رشته ورزشی داشته به طوری که دیدگاه دیگر تیم های قاره آسیا نسبت به چند سال گذشته بر روی تیم بانوان ایران تغییر یافته است.

دارنده اولین مدال طلای بانوان ایران در رقابتهای برون مرزی درباره امکانات دوچرخه سواری کشورمان یادآور شد: با توجه به امکانات فعلی، تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان در مسابقات برون مرزی نتایج قابل قبولی را به دست آورده اند که اگر امکان استفاده از پیست دوچرخه سواری چوبی و سرپوشیده در داخل کشورمان وجود داشت، به طور حتم درخشش نمایندگان کشورمان دراین مسابقات نسبت به قبل بیشتر می شد.
۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.