تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران عازم کویت می شوند

با تایید شورای بروزن مرزی وزارت ورزش و جوانان نفرات کاروان اعزامی تنیس روی میز ایران به این رقابت ها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز؛ تور جهانی کویت که یکی از معتبر ترین رقابت های تنیس روی میز در سطح جهان است با حضور 30 کشور از سراسر جهان 25 الی 29 بهمن ماه در دو رده سنی بزرگسالان و امید (زیر 21 سال) برگزار می شود.

بر این اساس تیم ملی کشورمان در بخش مردان متشکل از نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، محمد رضا اخلاق پسند، افشین نوروزی، امین میرالماسی و پوریا عمرانی و به مربیگری احمد جعفری پور و در بخش بانوان متشکل از ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی و مریم صامت به مربیگری سیما لیموچی در این رقابت ها حضور خواهد یافت. 

حسینی سخنگوی فدراسیون در این باره گفت: پس ازبرگزای جلسه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان به جهت موفقیت چشمگیر بانوان ایران در رقابت های کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار  در تاریخ تنیس روی میز، در نشست این شورا مقرر گردید تیم ملی بانوان کشورمان نیز در این رقابت های معتبر جهانی حضور یابد.

وی در ادامه افزود: علیرغم اتمام زمان ثبت نام رقابت ها با پیگیری بی وقفه مسئولین کمیته بین الملل فدراسیون ثبت نام قطعی بانوان نیز برای حضور در این مسابقات انجام شد تا تیم ملی بانوان کشورمان به این رقابت ها اعزام شوند.

گفتنی است در این رقابت ها که 210000 دلار جایزه نقدی دارد برترین های جهان از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن ، چین تایپه و .... حضور دارند.
۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.