تبریک افشارزاده و علی آبادی به موفقیتهای تیراندازی در رقابتهای آسیایی دوحه

تبریک افشارزاده و علی آبادی به موفقیتهای تیراندازی در رقابتهای آسیایی دوحه
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشار زاده دبیر کل مدال آوری تیم ملی تیراندازی در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام تبریک مهندس علی آبادی در پی مدال آوری تیم ملی تیراندازی در رقابتهای آسیایی دوحه آمده است:موفقیت تیم ملی تیراندازی مردان و زنان کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا بیانگر برنامه ریزی دقیق و مدیریت دلسوز و شبانه روزی است که در مجموعه این فدراسیون قرار دارد.

لذا ضمن تبریک این موفقیت و کسب4نشان طلا،2نقره و 7برنز به کادر فنی  و ملی پوشان امید می رود در دیگر رقابتهای پیش رو همچون گذشته موفقیت آمیز ظاهر شوند.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در متن پیام تبریک خود آورد است:رشد رشته تیراندازی در سالهای اخیر بر همگان روشن بوده و بدون هیچ اغراقی باید گفت این رشته می رود تا تبدیل به یک رشته همیشه مدال آور در رقابتهای جهانی و آسیایی گردد.

لذا ضمن تبریک و خسته نباشید به مجموعه موفق فدراسیون در پی کسب 13 مدال آسیایی به کادر فنی  و قهرمانان این فدراسیون دست مریزاد گفته و امید می رود تا در بازیهای المپیک لندن شاهددرخشش این قهرمانان باشیم .
۵ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.