کادر فنی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته تکمیل شد

با معرفی چهار مربی و یک بدنساز توسط علیرضا سلیمانی،کادرفنی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته تکمیل شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محمدرضا عبدالمحمدی، شهرام هروی، رضا میدان رو و جلیل بخشی به عنوان مربی و دکتر جواد وکیلی به عنوان بدنساز کادر فنی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور ازبکستان برگزار می شود را تشکیل می دهند.

سرمربی این تیم پس از معرفی کادر خود به سایت فدراسیون کاراته گفت:با توجه به ضیق وقت انشاءالله کار آماده سازی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را یکی دو روز پس از رقابتهای انتخابی که سوم تا پنجم اسفند ماه برگزار می شود، آغاز خواهیم کرد.

سلیمانی در پاسخ به این سئوال که در مرحله اول انتخابی چند نفر به اردوهی آمادگی دعوت خواهند شد،گفت: قطعاً چهار نفری که در هر وزن به روی سکو می روند جزو دعوت شدگان هستند،اما برای باقی نفرات باید ببینیم از نظر اردویی فدراسیون چه شرایطی را می تواند مهیا کند.سعی می کنیم در هر وزن 7-6 را دعوت کنیم.

سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان با اشاره به اینکه هنوز تاریخ دقیق این مسابقات از سوی اتحادیه کاراته آسیا اعلام نشده است، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا احتمالاً اواخر تیرماه برگزار می شود،از همین رو بنا داریم اولین غربال اردویی را اردیبهشت ماه انجام دهیم تا شاکله تیم های اعزامی مشخص شود. وی همچنین گفت:حداقل حضور در یک تورنمنت بین المللی در دستور کار ما قرار دارد.در این مورد باید با مسئولان فدراسیون صحبت کنم تا تورنمنتی که حضورش برای بچه ها می تواند ثمربخش باشد را برای آنها در نظر بگیرد.



۱ بهمن ۱۳۹۰ ۱۳:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.