"عباس اورسجی" به عنوان دبیر فدراسیون کبدی انتخاب شد

در مجمع عمومی سالانه فدراسیون کبدی که با حضور دکتر سید حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ایی در سالن اجتماعات فدراسیون کبدی برگزار شد "عباس اورسجی" از کارشناسان جوان و با تجربه ورزش ایران که از خانواده ورزش کبدی نیز می باشد با احراز اکثریت آرای مجمع به مدت 4 سال به عنوان دبیر فدراسیون کبدی معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی؛در مجمع عمومی سالانه فدراسیون کبدی که با حضور دکتر سید حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ایی در سالن اجتماعات فدراسیون کبدی برگزار شد "عباس اورسجی" از کارشناسان جوان و با تجربه ورزش ایران که از خانواده ورزش کبدی نیز می باشد با احراز اکثریت آرای مجمع به مدت 4 سال به عنوان دبیر فدراسیون کبدی انتخاب شد.

 در این مجمع که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد ابتدا در نوبت صبح نوبت به سمینار سراسری روسای هیات های کبدی استان ها رسید تا در حضور هیات رییسه و محمدرضا مقصودلو رییس فدراسیون به بیان دیدگاه های خود بپردازند و راهکارهای آینده برای پیشرفت همگانی و قهرمانی کبدی را برسی کنند.

اما مجمع سالانه فدراسیون بعد از ظهر روز گذشته در حضور دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که ابتدا تعدادی از روسای هیات ها به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و سپس محمدرضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی ضمن خیر مقدم به دکتر سجادی گفت: براساس آمارهای موجود و براساس شاخص هایی که از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ارائه شده فدراسیون کبدی خوشبختانه در همه زمینه ها طی سال گذشته و سالجاری رشد چشمگیری داشته است و ما تلاش کرده ایم تا در همه زمینه ها حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وی گفت: اگر به بحث قهرمانی توجه نشان داده ایم یقینا در بخش های آموزش، همگانی، توسعه، توجه به رده های پایه و سایر موارد نیز نگاه ویژه داشته ایم و فعال شدن هیات های ما در تمامی 31 استان موید این واقعیت است.

رییس فدراسیون کبدی گفت: کبدی از جمله رشته هایی است که از نقطه صفر مرزی در زهک سیستان و بلوچستان تا غرب کشور یعنی نقده آذربایجان غربی و شمال و جنوب کشور دامنه فعالیت های خود را گسترده است و لیگ کبدی ایران الان هر هفته در این شهرها برگزار می شود که اگر چه به لحاظ بعد مسافت مشکلاتی را برای تیم ها به وجود آورده اما در نهایت این بیانگر توسعه و تعمیم کبدی در سراسر میهن اسلامی مان است.

دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ایی وزارت ورزش و جوانان نیز با استقبال از برنامه های توسعه ایی فدراسیون کبدی گفت: ابتدا باید به انتخاب شایسته دبیر فدراسیون کبدی از سوی اعضای محترم مجمع فدراسیون اشاره کنم که اعضای مجمع با رای قاطع خود آقای اورسجی را به عنوان دبیر فدراسیون معرفی کردند و من هم افتخار می کنم که این همکار خوب و خوش فکر و جوان ما از جمع خانواده معظم شهداست و یقینا با سوابق و تجربیاتی که آقای اورسجی دارند وی می تواند یار و یاور خوبی برای خانواده کبدی و ورزش ایران باشد.

وی در ادامه گفت: اما در بحث کلان ورزش ما باید تفکرمان را وسعیع تر از گذشته کنیم چرا که اکنون از سازمان به وزارت ورزش و جوانان رسیده ایم و این وظیفه همه ما و شما هیات های زحمت کش را دو چندان می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه الان چارت جدید فدراسیون های ورزشی نوشته شده و آماده ابلاغ است که بزودی به همه فدراسیون ها ابلاغ خواهد شد اما آنچه که من می خواهم در باره خانوده ورزش بیان کنم این است که ورزش هیچگاه قشری نبوده و ما هم نگاهی قشری به این مقوله بزرگ نداریم بلکه ورزش همه سو نگر است به گونه ایی که همه آحاد جامعه و همه اقشار جامعه را شامل می شود.

دکتر سجادی افزود: اما در باره عملکرد فدراسیون کبدی باید بگویم که بدون تعارف یکی از فدراسیون های موفق ما در یکی دو سال اخیر فدراسیون کبدی بوده است و من وقتی آمار و ارقام و شاخصه ها را نگاه می کنم می بینم که رشد فدراسیون کبدی خوب و رو به جلو بوده است.

دکتر سجادی در پایان گفت: برنامه هایی که در مجمع مطرح و به تصویب می رسد باید بمانند نقشه راه هیات های کبدی باشد و براساس آن اگر حرکت کنید یقینا سال آینده باز هم در همین مجمع شاهد پیشرفت بیشتر کارها نسبت به امروز خواهیم بود.

شایان ذکر است که عباس اورسجی دبیر جدید فدراسیون کبدی متولد 1355 است که از ابتدای تشکیل فدراسیون کبدی در این فدراسیون در پست های مختلف مدیریتی حضوری دائم داشته است. وی در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی است و خود او از جمله کارشناسان رشته کبدی است که علاوه بر کارهای مدیریتی بارها به عنوان سرپرست تیم های ملی نیز در کنار کبدی کاران بوده است.

۲۸ دی ۱۳۹۰ ۱۵:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.