یوسف کرمی:نگرانی بابت آسیب دیدگی پایم وجود ندارد

یوسف کرمی:نگرانی بابت آسیب دیدگی پایم وجود ندارد
جراحی که روی پایم انجام شده سبک بود و در حال حاضر هم به اردوی تیم ملی بازگشته و تمرینات را بطور نرم و سبک آغاز کردم تا به شرایط مطلوب بدنی برسم.
یوسف کرمی، یکی از امیدهای کاروان ورزش کشورمان در بازیهای المپیک لندن جهت کسب مدال در خصوص وضعیت فعلی خود به سایت کمیته ملی المپیک گفت:بنا بر توصیه پزشکان پای آسیب دیده خود را بدست جراحان سپردم تا بعد از انجام جراحی سبک هر چه زودتر بهبود پیدا کند البته شاید بدون جراحی، پایم تا سه تا چهار ماه دیگر خوب می شد ولی در حال حاضر بعد از استراحتی کوتاه دوباره تمرینات سبکم را آغاز کردم.

وی ادامه داد:همچنین زیر نظر پزشک دوره آب درمانی و فیزیوتراپی را نیز می گذرانم و فکر کنم تا یک ماه دیگر به سلامتی کامل برسم در این مدت هم کماکان تمریناتم را در اردو زیر نظر کادر فنی و پزشک تیم ادامه داده و نگرانی از این بابت ندارم.

کرمی در خصوص شدت آسیب دیدگی خود گفت:شاید نزدیک بودن به المپیک و حساسیتهای مربوط به آن باعث گردید تا برخی ها بخواهند فکر کنند این آسیب دیدگی خیلی جدی است اما واقعیت امر آنست که آسیب دیدگی جزئی از ورزش است و من هم بخاطر اینکه سال آینده بازیهای المپیک را در پیش دارم زودتر می خواستم پایم را درست کنم .

دارنده مدال برنز المپیک آتن ضمن اشاره به رقابتهای حساس المپیک لندن تصریح کرد:رقابتهای المپیکی حساسیت خاص خودش را دارد چرا که هر مسابقه حکم فینال را دارد و با توجه به اینکه هر چهار سال یکبار برگزار می شود ورزشکاران می دانند شاید این آخرین فرصتشان برای حضور در المپیک باشد و از آنجاییکه اکثر کشورها برای مدال آوران المپیکیشان امتیازاتی قائل هستند لذا هیچ ورزشکاری برای تفریح یا تجربه اندوزی به المپیک نمی آید و فقط به دنبال مدال است.

کاپیتان تیم ملی تکواندو در خاتمه اظهار داشت:هیچ ورزشکاری نمی تواند در بازیهای المپیک مدالش را از قبل پشی بینی کند من هم نمی توان از هم اکنون بگویم چه مدالی در المپیک می گیرم ولی مطمئن باشید چون آخرین فرصت المپیکی من است فقط به طلا فکر می نم هر چند کسب مدال تکواندو دوره به دوره در المپیک سخت تر می شود.

۲۸ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.