جامعه ورزش کشور ترور شهید احمدی روشن را محکوم کرد

ترور نخبه جوان، شهید مصطفی احمدی روشن یکی از هزاران نمونه کارشکنی دشمنان علیه یک ملت است و ما به نمایندگی از ورزشکاران و جوانان، این اقدامات کینه‌جویانه را محکوم می کنیم.

در آستانه هفتمین روز شهادت شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، جامعه ورزش ایران با انتشار بیانیه‌ای این ترور را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملس المپیک ، این چهره‌های شاخص ورزشی "پیشرفت" در عرصه هسته‌ای را "حق مسلم ایران و ایرانی" دانسته و از ادامه راه دانشمندان شهید "عزیز" حمایت کردند. متن این بیانیه که به امضای حسین رضازاده، محمد دادگان، علی پروین، منصور برزگر، امیررضا خادم، غلامحسین پیروانی، هادی ساعی، مهدی مهدوی‌کیا، آرش میراسماعیلی، یوسف کرمی، حمید سوریان، فرهاد مجیدی، بهداد سلیمی، خسرو حیدری، حسین فرکی، علیرضا نادی، خدیجه آزادپور، علیرضا نادی و کیانوش رستمی رسیده، به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها مانند خاری در چشم بدخواهان بوده و دشمنان ایران عزیز همواره کوشیده‌اند تا رشد علمی ایران را متوقف کنند. ترور نخبه جوان، شهید مصطفی احمدی روشن یکی از هزاران نمونه کارشکنی دشمنان علیه یک ملت است و ما به نمایندگی از ورزشکاران و جوانان، این اقدامات کینه‌جویانه را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم پیشرفت در عرصه هسته‌ای حق مسلم ایران و ایرانی است و قاطعانه از ادامه راه دانشمندان شهید عزیز حمایت می‌کنیم. بدون شک دانشمندان ایران اسلامی همانند گذشته با تلاشی مضاعف و جهادگونه به پیشرفت و رشد علمی کشور سرعت بخشیده و بازهم موجبات سرافرازی میهن عزیزمان را فراهم خواهند آورد.

۲۸ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.