دکتر اصغر شهابی دارفانی را وداع گفت

دکتر اصغر شهابی دارفانی را وداع گفت
کمیته ملی المپیک درگذشت دکتر اصغر شهابی را به خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ ورزش تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آرزوی غفران الهی دارد.
 دکتر اصغر شهابی نماینده پرافتخار جامعه وزنه برداری ایران پس از 132 روز که در حالت کما به سر می برد، صبح امروز در سن 70 سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مرحوم شهابی که به عنوان رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، جهت حضور  در مسابقات سال 2011 وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به تایلند رفته بود در روز 18 شهریور ماه سال جاری به دلیل نارسایی مغزی به کما رفت و به مدت یک ماه در بخش ICU بیمارستانی در شهر پاتایا تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

مرحوم  شهابی 12 مهر ماه به ایران منتقل شد و مدتی نیز در بیمارستان لاله تهران تحت مراقبت های پزشکی  قرار داشت و پس از آن به زادگاهش منتقل گردید و در بیمارستان شمس تبریز تحت مراقب پزشکان قرار گرفت، اما متاسفانه در همین بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

سالها عضویت در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی وزنه برداری و کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، ریاست کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، سالها فعالیت به عنوان رئیس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی و نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری ایران از جمله فعالیت های ارزشمند مرحوم اصغر شهابی در دوران حیات ایشان به شمار می رود.

کمیته ملی المپیک درگذشت این مرد پرافتخار ورزش کشور را به خانواده محترم و داغدیده ،جامعه ورزش و بخصوص  وزنه برداری تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگانش صبری جمیل آرزومند است.
۲۸ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.