شرعی: توسعه نظام استعدادیابی از جمله سیاست های فدراسیون اسکیت است

سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: توسعه نظام استعدادیابی، ارتقاء فرهنگی ورزش اسکیت و افزایش سطح توان فنی و دانش مربیان و ورزشکاران از جمله سیاست های فدراسیون اسکیت است.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛«حلیم شرعی» در نشست مجمع انتخابات رئیس هیات اسکیت استان ایلام تصریح کرد: بحث دانش و به کار بردن علم در ورزش از جمله سیاست های مهم فدراسیون است و با توجه به علاقه مندی مخاطبان سعی می کنیم از این فرصت بهره لازم را ببریم.

وی ادامه داد: استان ایلام از جمله استان هایی است که از توانایی و پتانسیل خوبی بهره مند است اما به نظر می رسد از تمام ظرفیت های استان تا کنون بهره برداری نشده و قصد داریم با حمایت همه دلسوزان ورزش اسکیت، این استعداد نهفته را بیدار کنیم.

شرعی تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه های فدراسیون، حضوری مقتدرانه در بازیهای 2014 است و از هم اکنون کار خود را برای موفقیت در این میدان بین المللی آغاز کرده ایم. با توجه به این مهم، ساماندهی و ساختار هدایت شده ای را برای رسیدن به اهداف عالی اسکیت تشکیل خواهیم داد و با بهره گیری از فرصت های موجود، در صدد جذب بیشتر حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون اسکیت خاطر نشان کرد: به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی از دیگر سیاست های فدراسیون است و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا شاهد این مهم باشیم.

وی توجه به بحث همگانی کردن ورزش را از دیگر برنامه های فدراسیون خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود بر همگانی کردن ورزش تاکید داشته اند و ما این بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده ایم و در این بخش برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

شرعی در پایان ضمن اشاره به بازدید خود از امکانات مرتبط با ورزش اسکیت در سطح استان گفت: با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش رایزنی خواهیم کرد تا کف پوش مناسبی را برای پیست اسکیت استان فراهم کند تا ورزشکاران ایلامی نیز شرایط مناسبی را برای ادامه تمرینات خود داشته باشند.
 
۲۷ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.