آشوری:حضور جدی در مسابقات کاراته وان در دستور کار فدراسیون است

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: حضور جدی در رقابتهای کاراته وان(لیگ برتر جهانی) در دستور کار فدراسیون کاراته قرار دارد،چرا که معتقدیم این رقابتها فرصت خوبی برای ارتقاء سطح فنی کاراته کاهای کشورمان و محک تیمهاست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محسن آشوری، ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: از آنجایی که مسابقات کاراته وان در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شده و موفقیت در این رویداد در رنکینگ کاراته کاها موثر است تمام تلاشمان را می کنیم تا با اعضای تیم ملی در این رقابتها شرکت کنیم و فرصت را از دست ندهیم.

وی در خصوص عدم شرکت تیم ایران در رقابتهای این دوره که در پاریس در حال پی گیری است، گفت: زمان کوتاهی را در اختیار داشتیم تا در این رقابتها شرکت کنیم که به دلیل مشخص نبودن چهره های تیم ملی، تشکیل نشدن اردوها و همچنین درگیر بودن کاراته کاها با رقابتهای سوپرلیگ ترجیح دادیم در کاراته وان پاریس حضور پیدا نکنیم.

وی در خصوص تغییر مکان مسابقات انتخابی بانوان گفت: با توجه به درخواست استانها مبنی بر تغییر زمان مسابقات انتخابی برای آمادگی بیشتر، تصمیم گرفتیم برای بالا رفتن کیفیت رقابتها مسابقات انتخابی نوجوانان- جوانان و امید زیر 21 سال که قراربود در استان مرکزی برگزار شود، به تبریز منتقل کنیم تا همزمان با رقابتهای بزرگسالان در تاریخ 30 بهمن و یکم و دوم اسفند ماه در این شهر برگزار شود.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در مورد معرفی سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال بررسی طرح جدید با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحبنظران کاراته هستیم تا با برطرف کردن نقاط ضعف و آسیب های احتمالی، بهترین راهکار را انتخاب کنیم.وی افزود:مطمئناً مربیان تیم ملی تا پیش از زمان برگزاری رقابتهای انتخابی که 27 و 28 بهمن ماه در زنجان انجام می شود، معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم نوجوانان، جوانان و امید داشتیم مقرر شده تا وی اسامی مربیان تیم را تا روز سه شنبه این هفته به فدراسیون اعلام نماید.

سرپرست دبیر فدراسیون در خصوص انتخابات فدراسیون کاراته گفت:طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان برای تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون، ثبت نام از نامزدهای شرکت در انتخابات با توجه به داشتن شرایط لازم از امروز(یکشنبه 25 دی ماه) به مدت 10 روز کاری آغاز شده و تا تاریخ 8 بهمن ماه ادامه دارد ضمن آنکه روزهای پنجشنبه هم ثبت نام در محل فدراسیون انجام می شود.
۲۶ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.