بدنبال خرید بازیکن ایرانی الاصل شاغل در لیگ بیس بال ژاپن :شبکه تلویزیونی “ NHK” ژاپن در خصوص بیس بال کشورمان مستند سازی می کند

بدنبال خرید بازیکن ایرانی الاصل شاغل در لیگ بیس بال ژاپن توسط باشگاه حرفه ای " تگزاس رنجرز " آمریکا ، نمایندگی شبکه تلویزیونی “ NHK” ژاپن در ایران درنظر دارد گزارشی از نحوه اجرا و پیشرفت ورزش بیس بال در کشورمان تهیه نماید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی ، " فرید درویشی " ملقب به " یو " که عنوان بهترین بازیکن لیگ بیس بال ژاپن در سال 2011 را از آن خود کرده است ، از فصل آینده قرار است با تیم تگزاس رنجرز که جزء تیم های حرفه ای و بالانشین لیگ بیس بال آمریکاست ، قرار داد 5 ساله امضا نماید .

" کیوان صفاییان " دبیر انجمن بیس بال و سافت بال ایران در خصوص این بازیکن حرفه ای گفت : وی پدری ایرانی و مادری ژاپنی تبار دارد که به دلیل مشغله کاری زیادی که این بازیکن دارد تا بحال قادر به دیدار ایران نشده است .

وی افزود : این در صورتی است که پدر و برادرش با انجمن بیس بال ایران نهایت همکاری را داشته و در سفرهایی که به ایران انجام داده اند ، سعی در ارتقا سطح این ورزش و گسترش و پیشرفت آن در سطح بین المللی را داشته اند.
۲۵ دی ۱۳۹۰ ۱۵:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.