با حضور علی آبادی و افشارزاده در محل کمیته ملی المپیک؛9 مسئول ورزشی موفق به کسب گواهینامه مدیریت پیشرفته ورزشی شدند

با حضور علی آبادی و افشارزاده در محل کمیته ملی المپیک؛9 مسئول ورزشی موفق به کسب گواهینامه مدیریت پیشرفته ورزشی شدند
نخستین دوره از مدیریت ورزش پیشرفته کشور بعد از یک سال دوره سخت آموزشی به پایان رسید که به 9 نفر از قبول شدگان دوره فوق گواهینامه قبولی سولیداریتی اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نشست فوق محمد علی آبادی ،رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا ضمن تبریک به قبول شدگان نخستین دوره مدیریت پیشرفته ورزش کشور ابراز داشت:امروزه داشتن ثروت ،قدرت، فرهنگ، سلامتی همه و همه در گرو داشتن علم است. در واقع تا زمانی که جوامع اسلامی به علم اهمیت می دادند دیدید که سرآمد دیگر کشورها بودند ولی به همان اندازه که از نظر علمی عقب افتادیم شرایط مشکل تر شد.

وی ادامه داد :بدون شک فراگیری اصول مدیریتی ورزشی در کنار بهره مندی از تجربیات گذشته می تواند چرخ حرکتی ورزش کشور را کم هزینه تر و مطمئن تر به حرکت درآورد بخصوص که همه شما عزیزان گوشه ای از ورزش کشور را در اختیار دارید.

سپس افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از دکتر گائینی و کمیته آموزش و تمامی عزیزانی که در این پروژه فعال بوده و همچنین مدرسین آن ابراز داشت: ما در تمامی دوره های مدیریتی کمیته بین المللی نماینده اعزام کردیم و با توجه به تاکیدات هیات اجرایی و نظر شخصی خودم خیلی بر امر آموزش تاکید داشته و در این  زمینه محدودیتی برای هزینه  نداریم.

افشار زاده تصریح کرد:امروز با توجه به پشت سر گذاشتن دوره فوق مسئولیت شما عزیزان سنگین تر شده و حضور چشمگیر بانوان در این دوره خود بیانگر آنست که بانوان کشورمان در آینده حضور پر رنگ تری در عرصه مدیریت ورزش کشور خواهند داشت.

همچنین دکتر گائینی ضمن تشریح عملکرد کمیته آموزش کمیته ملی المپیک گفت:ما از سال 1365 که دوره آمورزشی مدیران ورزشی را آغاز کردیم تا کنون بیش از دوهزار نفر در کلاسهای فوق شرکت کردند که در ادامه خود کمیته بین المللی المپیک و سولیداریتی آن پیشنهاد داد تا دوره پیشرفته مدیریت ورزش را برگزار کنیم که بعد از پشت سر گذاشتن مصاحبه اولیه 10 را برای حضور در این دوره انتخاب کردیم که سرانجام 9 نفر موفق به قبولی در این دوره فراگیر و سخت یکساله و دریافت گواهینامه بین المللی سولیداریتی شدندو با اتمام دوره فوق در حال برنامه ریزی برای آغاز دوره دوم آن هستیم.

سپس غلامرضا ابراهیمی دبیر کل کمیته ملی پار المپیک و یکی از قبول شدگان دوره آموزشی مدیریت پیشرفته ورزشی به نمایندگی از قبولشدگان این دوره اظهار داشت:بسیار خوشحالم که این دوره مدریریت پیشرفته ورزشی در کشور برگزار شده و انصافا تجربیات و دانستنیهای بسیار خوبی را فرا گرفتم و بدون شک اجرای آن در ورزش کشور از سوی مدیران تاثیر بسزایی در رشد و ارتقا ورزش کشور،در عرصع داخلی و خارجی خواهد داشت.
در خاتمه مراسم اهدا گواهینامه قبولی نخستین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی، غلامرضا ابراهیمی دبیر کل کمیته پارالمپیک،دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو،اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی، خانم تهران چی از هاکی، خانم یوسفی زاده از پار المپیک و نیسیان از دوچرخه سواری و خانم شهریان و قاسمی از آمادگی جسمانی و تیمور تاش از قایقرانی نفراتی بودند که دوره پیشرفته مدیریت فوق را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق به اخذ گواهینامه شدند.

نخستین دوره مدیریتی پیشرفته ورزشی با تدریس آقای نصراله سجادی، دکتر محمد خبیری و عباسعلی گائینی و برگزار شد که مدیریت پروژه آن بر عهده آقای مصیبی و خانم کریمی بود.
۲۵ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.