رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا – بیروت ؛جدال ذوب آهن ایران و الریاضی لبنان برای سرگروهی

چهارمین روز از رقابتهای گروه A باشگاههای غرب آسیا روز گذشته در بیروت پیگیری شد و تیم ذوب آهن ایران موفق شد سومین پیروزی متوالی خود را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی کمیته کلی المپیکو به نقل ازسایت فدراسیون : تیم بسکتبال ذوب آهن ساعت 16:00 روز گذشته به مصاف تیم آرامکس اردن رفت و در حالیکه از سوی هموطنان مقیم لبنان به شدت تشویق می شد، موفق گردید این مسابقه را با نتیجه 71-87 به سود خود به پایان ببرد تا با سه پیروزی به همراه الریاضی لبنان در صدر گروه قرارگیرد. این دو تیم امروز برای تعیین سرگروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ذوب آهن پس از پیروزی مقابل پتروشیمی در اولین روز بازی ها، روز پنج شنبه را استراحت کرده بود و روز سوم در دیدار با نماینده یمن یعنی تیم الطلال به پیروزی 103 بر 57 دست یافته بود.

 در دیگر بازی روز گذشته تیم پتروشیمی دیگر نماینده کشورمان به دیدار تیم قدرتمند الریاضی لبنان که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات نیز می باشد رفت و در حالیکه نیمه اول را با برتری به پایان رسانده بود، در نهایت مسابقه را با نتیجه 76-84 به میزبان رقابتها واگذار کرد تا با دو پیروزی و دو شکست به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

 پتروشیمی در این مسابقات موفق شد الطلال یمن و آرامکس اردن را شکست دهد و در مقابل الریاضی لبنان و ذوب آهن شکست خورد.
 

۲۵ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.