غلامرضا جعفری : مسابقات کسب سهمیه المپیک امارات میدان خوبی برای شناگران است

غلامرضا جعفری : مسابقات کسب سهمیه المپیک امارات میدان خوبی برای شناگران است
سرپرست فدراسیون شنای کشورمان مسابقات کسب سهمیه المپیک امارات را برای ملی پوشان فرصتی برای محک زدن شناگران و بهره وری از سرمایه گذاری های انجام شده و افزایش انگیزه شناگران عنوان کرد.

غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنای کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : با موافقت شورای برون مرزی تصمیم گرفتیم ملی پوشان را به امارات اعزام کنیم تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2012 لندن حضور یابند. هدف از این حضور افزایش انگیزه شناگران ، افزایش سطح کیفی و بدنی به دلیل روبرو شدن با قهرمانان صاحب نام دنیا و به نوعی محک زدن توان شناگران خواهد بود.

وی افزود : از شناگران انتظار کسب سهمیه را نداریم ولی می خواهیم از ظرفیت های بالقوه نهایت استفاده را بکنیم و به این دلیل امارات را انتخاب کردیم که از نظر بعد مسافت نزدیک است و بخشی از هزینه هایرا نیز میزبان متقبل می شود بنابراین فرصت خوبی برای فدراسیون فراهم شد تا شناگران را به یک رقابت بین المللی اعزام نماید.

وی در مورد مسابقات دیگری که برای تیم ملی در نظر گرفته اند نیز افزود : مسابقات دوبی را محک خوبی است برای سنجش توانایی های شناگران و بررسی کوردهای آن ها و مقایسه با رکوردهای بین المللی و این ما را به شناخت خوبی می رساند تا بتوانیم برنامه های بعد را برای شناگران تنظیم کنیم در واقع می توانم بگویم بچه ها تلاش می کنند و ما هم حمایت می کنیم تا به امید خدا بتوانیم شنای کشورمان را به وضعیت مطلوبی سوق دهیم.

شایان ذکر است : رقابت های کسب سهمیه  طی روزهای 4 تا 6 فوریه ( 8 تا 10 بهمن ) در شهر دبی امارات برگزار خواهد شد و نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات المپیک2012  لندن را بدست می آورند.

گفتنی است : در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی شنای کشورمان در تهران بطور منظم زیر نظر خشایار حضرتی سرمربی این تیم پیگیری می‌شود تا ملی پوشان شنای کشورمان خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده کنند.
۲۵ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.