در پی کسب سهمیه المپیک لندن؛تبریک علی آبادی و افشارزاده به تیم ملی تنیس روی میز

در پی کسب سهمیه المپیک لندن؛تبریک علی آبادی و افشارزاده به تیم ملی تنیس روی میز
مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیر کل، در پیامهای جداگانه ای کسب دو سهمیه المپیک 2012 لندن را در رشته تنیس روی میز تبریک گفتند.

به گزارش رابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود آورده است:

خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر نمایندگان ورزشی کشورمان در رویدادی دیگر موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 شدند تا دل ملت قدر شناس خود را شاد نمایند.

بدون شک کسب سهمیه المپیک از سوی تیم ملی تنیس روی میز مردان و زنان کشورمان که البته در بخش بانوان برای نخستین بار به دست آمده است برگ زرین دیگری در ورزش کشورمان محسوب می شود . این مهم بدست نمی آمد مگر در سایه همدلی و تلاش مجموعه فدراسیون اعم از مدیریت ،کادر اجرایی، مربیان و بازیکنان و امیدورایم کماکان در دیگر رشته های ورزشی کشورمان باز هم شاهد افزایش سهمیه کاروان کشور عزیزمان در بازیهای المپیک لندن باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در پیام تبریک خود آورده است؛کسب سهمیه المپیک در تنیس روی میز از سوی تیم ملی بانوان و آقایان و میزبانی مطلوب این رقابتها از سوی فدراسیون نشان می دهد این موفقیت درسایه همدلی و و تلاش های شبانه روزی مسئولین فدراسیون بدست آمده تا بیانگر این واقعیت باشد که که با اتحاد و همدلی می توان سکوهای افتخار را فتح کرد.

افشارزاده تصریح کرد:ضمن خسته نباشید و تبریک این موفقیت به جامعه ورزش کشور بخصوص مسئولین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان، امید می رود تا با توجه به خیزشی که طی سالهای اخیر در ورزش کشور به جود آمده است همچون بازیهای آسیایی گوانگجو شاهد حضور کاروانی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن باشیم .

۲۱ دی ۱۳۹۰ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.