مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک 2012 لندن آسیای میانه ؛ مراسم اختتامیه با حضور بهرام افشارزاده برگزار شد

مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک 2012 لندن آسیای میانه ؛ مراسم اختتامیه با حضور بهرام افشارزاده برگزار شد
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با حضور در سالن آکادمی تنیس روی میز در مجموعه ورزشی انقلاب در مراسم اختتامیه و اهدای مدال حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده با حضور در سالن آکادمی تنیس روی میز تهران  در مراسم  اهدای مدال به نوشاد عالمیان ، محمدرضا اخلاق پسند و پویا حسینی بعنوان نفرات اول تا سوم مسابقات انتخابی کسب سهمیه  المپیک 2012 لندن شرکت نمود.

بهرام افشارزاده در خصوص مسابقات اظهار داشت : برنامه ریزی و تمرین های خوبی برای پینگ پنگ بازان تدارک دیده شده بود و اگر این برنامه ریزی خوب نبود این پیروزی ها امکان پذیر نیود .

وی افزود : پایه اصلی کار خوب بنا شد و تمرینات نوشاد عالمیان بصورت مداوم و منظم توانست بسیار اثربخش باشد و موفقیت نوشاد را تضمین کند همچنین حضور پیشکسوتانی از جمله آقای احتشام زاده و دوستانشان در این مسابقات باعث دلگرمی بازیکنان شد.

وی در مورد چشم اندازی که برای تنس روی میز ایران می بیند افزود : تنیس  روی میز مثل شنا و ژیمناستیک از رشته هایی است که اکثر کشورها در آن قوی هستند بنابراین صعود و بهترین بودن در این رشته ها بسیار سخت است و تلاش شبانه روزی می طلبد همچنین  قهرمانان خوبی از این رشته ها در آسیای شرقی هستند و من فکر می کنم که برای موفقیت های بیشتر باید این رشته ها از پایه کار شوند و آموزش های جامع را باید از مدارس شروع کنیم ، از مربیان خوب و بنام دنیا استفاده کنیم و تا جایی که بشود باید کمک کنیم تا دغدغه های ورزشکاران از جمله مسائل برون مرزی حل شوند و پینگ پنگ بازان  بتوانند با تیم های قوی روبرو شوند و به نتایج خوب دست یابند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :ما در گذشته تعدادی ورزشکار و مربی تنیس روی میز از کره شمالی به ایران آوردیم که بازی با آن ها تجربه بسیار ارزشمندی برای پینگ پنگ بازان ما به ارمغان آورد و می توان گفت در موفقیت آن ها بسیار تاثیر گذار بود.

۲۱ دی ۱۳۹۰ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.