پیش به سوی المپیک 2012 لندن؛دیدار ایان مارشال و زارع پور با افشار زاده

پیش به سوی المپیک 2012 لندن؛دیدار ایان مارشال و زارع پور با افشار زاده
نماینده رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز به همراه رئیس فدراسیون ایران با حضور در محل کمیته ملی المپیک با بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ایان مارشال نماینده  فدراسیون جهانی تنیس روی میز که به نمایندگی از فدراسیون جهانی جهت حضور در رقابت های انتخابی المپیک منطقه آسیای میانه به تهران سفر کرده است با حضور در دفتر بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص تنیس روی میز ایران و حضورش در المپیک لندن با وی گفتگو کرد.

در این دیدار نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز انگلستان تصریح کرد : تنیس روی میز ایران در دوسال اخیر رشد چشمگیری داشته است و در عرصه های مختلف بین المللی خوش درخشیده است. من با حضورم در ایران از نزدیک با بازیکنان مربیان و امکانات خوب ایران آشنا شدم و اطمینان دارم که آینده روشنی در انتظار تنیس روی میز ایران است.

ایان مارشال همچنین در ادامه افزود : در حال حاضر نوشاد عالمیان دارای جایگاه قابل قبولی در سطح جهان است، محمد رضا اخلاق پسند با تجربه بالای خودش بازیکن خوبی است و پوریا عمرانی و نیما عالمیان با توجه به سن کم و پتانسیل بسیار بالای خودشان می توانند به بازیکنان خوبی تبدیل شوند.

افشار زاده نیز در این دیدار ضمن تایید صحبت های ایان مارشال در خصوص بازیکنان ایرانی گفت : در سالهای گذشته با هماهنگی کمیته ملی المپیک بازیکنان کره شمالی برای تمرین با ایرانی ها به تهران آمدند و با بازیکنان ایرانی تمرین کردند که خود تاثیر بسزایی در پیشرفت این رشته در ایران داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه افزود : در سالهای گذشته اقدامات خوبی در فدراسیون تنیس روی میز انجام شده است اما در دو سال اخیر با حضور زارع پور شرایط مطلوبی برای رشد و پیشرفت این رشته و ارتقاء آن در سطوح بین المللی پدید آمده است.

محمد زارع پور نیز در این دیدار در خصوص اردو های آماده سازی تیم های ملی و همچنین تاثیر حضور ایان مارشال در ایران گزارشی ارائه کرد.

۲۱ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.