مجمع سالانه فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، مجمع سالانه فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با حضور دکتر حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر کاظم نظم ده رئیس فدراسیون، گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، باقری کارشناس امور مجامع، کهندانی نماینده کمیته ملی المپیک به همراه خسرو کارآمد و طاهره علی آبادی، نواب رئیس، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر این فدراسیون و روسای هیئت های سراسر کشور برگزار شد و گزارش عملکرد سال 89 و ده ماهه سال 90 ارائه شد که این مجمع مصوباتی را نیز در پی داشت.

در این نشست دکتر سجادی با اشاره به عملکرد فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، اظهار کرد: در این مدت فدراسیون ورزشهای ناشنوایان رشد داشته و فعالیت های خوبی صورت گرفته است. پیشنهاد من نیز این است که تنوع رشته های ناشنوایان را بالا ببرید و حتی در رشته هایی که مسابقات آسیایی یا جهانی آن نیز برگزار نمی شود، ورزش ناشنوایان ایران را فعال کنید تا علاقه مندان ناشنوا با جذب شدن به این ورزشها از جامعه فاصله نگیرند.
سجادی در ادامه گفت: برنامه محوری در فدراسیون ناشنوایان در حال پر رنگ تر شدن است.

همچنین در این مجمع دکتر نظم ده به مقایسه عملکرد فدراسیون در سالهای 89 و 90 با عملکرد سالهای گذشته فدراسیون پرداخت که از مهمترین موارد آن افزایش تعداد رشته های ورزش ناشنوایان از چهار رشته در سالهای قبل به 14 رشته در شرایط کنونی بود.

همچنین در این مجمع گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها  نقطه نظراتی را ارائه نمود و روسای هیئت ها در این رابطه مباحث خود را بیان کردند و به تبادل نظر با مسئولین پرداختند.

در ادامه نیز طاهره علی آبادی نایب رئیس بانوان فدراسیون، محمدرضا شهبازی خزانه دار فدراسیون و محمدحسین حمیسی  بازرس فدراسیون گزارشات خود را ارائه کردند.
 
تصویب گزارش عملکرد 89 و ده ماهه 90 فدراسیون، و انتخاب محمدحسین حمیسی به عنوان بازرس دائم فدراسیون ، تقویم ورزشی سال 90 ، بررسی و ارائه پیشنهادات در مورد تقویم ورزشی سال  91  از جمله تصمیمات این مجمع بودند.
۲۰ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.