در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ؛تیم ملی جودوی کم بینایان و نابینایان تست آمادگی جسمانی دادند

ملی پوشان جودو نابینایان و کم بینایان در ادامه اردوی بدنسازی خود در تستهای مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛  جواد شفیعی مربی بدنساز تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در مرحله هشتم اردوی آمادگی نفرات در شرایط ایده آلی هستند.

شفیعی همچنین ضمن اعلان رضایت از تست های این تیم در این مرحله در خصوص آزمون های انجام شده گفت: انعطاف پذیری، سرعت، استقامت عضلانی و استقامت قلبی عروقی آزمون هایی بود که ما برای این تیم در نظر گرفتیم و باتوجه به مرحله ای بودن شرایط آمادگی از نتایج آزمون ها در این مرحله راضی هستیم و نفرات در شرایط ایده آلی می باشند.

وی در ادامه در خصوص نفرات اعزامی به رقابت های پارالمپیک لندن گفت: تا هفته آینده از طرف فدراسیون جهانی اوزانی که موفق به کسب سهمیه شده اند اعلام خواهد شد.

مربی بدنساز تیم ملی جودو نابینایان در پایان افزود: ما هم اکنون در هروزن دو ورزشکار را در اختیار داریم وباتوجه به اعلام سهمیه تیم، بین نفرات در مراحل پایانی مسابقات انتخابی برگزار خواهیم کرد.

شایان ذکر است که تیم ملی جودو با 12 نفر ملی پوش تمرینات خود را در این مرحله تا 29 دیماه در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک دنبال خواهند کرد.


۲۰ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.