جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته : هندبالیست های کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی مبارزه می کند

جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته : هندبالیست های کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی مبارزه می کند
رئیس فدراسیون هندبال از برنامه ریزی بلند مدت فدراسیون برای تیم های نوجوانان و جوانان نیز داد.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : ملی پوشان هندبالیست کشورمان پس از یک اردوی تدارکاتی دو هفته ای در قطر و کرواسی روز 25 دی ماه (یکشنبه آینده) به میهن باز می گردند. بزرگسالان پس از 2 روز استراحت اردوی خود را در تهران از سر می گیرند و تا 5 بهمن ماه که جهت شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا به جده اعزام شوند در تهران تمرین می کنند . مسابقات جام ملت های آسیا نیز مسابقات انتخابی جهانی است و تیم های اول و دوم و سوم به مسابقات جهانی راه خواهند یافت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : دومین اردوی تیم ملی جوانان از 29 دی ماه در خرم آباد آغاز می شود و با حضور 25 بازیکن تا 5 بهمن ماه ادامه می یابد. وی این اردو را جهت کسب آمادگی لازم جوانان جهت حضور در بازی های آسیایی جوانان که در تیر ماه سال آینده برگزار می گردد عنوان کرد.

کوزه گری در ادامه در مورد تیم ملی نوجوانان نیز گفت : مربیان نوجوانان برنامه هایشان را ارائه دادند تا برنامه بلند مدتی نیز برای نوجوانان در دستور کار قرار دهیم تا آن ها نیز آمادگی لازم را جهت شرکت در مسابقات آسیایی نوجوانان که شهریور ماه سال آینده برگزار می شود بدست آورند.

جلال کوزه گری در پایان در مورد اینکه آیا بزرگسالان کشورمان می توانند جواز حضور در مسابقات جهانی را بگیرند گفت : کار بسیار سختی در پیش داریم ولی امیدوارم بچه ها با بازی منطقی خوبی که از خود به نمایش می گذارند بتوانیم به اهداف مورد نظر در هندبال کشورمان برسند.
۲۰ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.