رنگرز: برای کمک به کشتی احساس تکلیف کردم

رنگرز: برای کمک به کشتی احساس تکلیف کردم
مشاور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: من از گذشته خدمت آقای خطیب بعنوان یکی ازمدیران سختکوش و توانمند کشور شناخت داشته ، حضور ایشان در کشتی را به فال گرفته و برای کمک به ورزش اول کشور احساس تکلیف کردم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون حسن رنگرز دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان با بیان این مطلب افزود: من از زحمات آقای صنعتکاران که حق استادی را بر گردن من دارند، جزء سرمایه های کشتی کشور بوده و خدمات ماندگاری برای ورزش اول کشور داشته اند قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم بعنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی منشاء اثرات و خدمات خیری برای کشتی کشور باشم.

وی ادامه داد: از حسن نظر خطیب تشکر می کنم و معتقدم با حضور ایشان فضای خوب و متفاوتی برای کار بوجود آمده است و می توانیم در آوردگاههای مهم آینده موفق باشیم.

دارنده مدال برنز جهان در پایان با رخصلت از تمامی بزرگان و پیشکسوتان کشتی کشور خاطر نشان کرد: در یک مقطع افتخار کار در کنار آقای بنا را داشته ام وی عزیز همه مردم و سرمایه ملی است و با وجود ایشان کشتی فرنگی ایران در سالهای اخیر نتایج بسیار خوبی بدست آورده و ما آمده ایم که تا تلاش کنیم تا با کمک همه دوستان ظرفیت های حداکثری را برای کسب افتخاری بیاد ماندنی در المپیک 2012 لندن فراهم کنیم.

حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی صبح امروز حسن رنگرز قهرمان نامدار کشتی فرنگی جهان را برای پست نایب رئیسی به مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کرد.
۱۹ دی ۱۳۹۰ ۱۵:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.