امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزشهای همگانی ایران و ترکیه

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزشهای همگانی ایران و ترکیه
دکتر علی مجدآرا و پروفسور اردال زوربا روسای دو فدراسیون ورزشهای همگانی ایران و ترکیه به منظور ایجاد تعامل و برقراری ارتباط بیشتر تفاهم نامه همکاری امضاء می نمایند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ در راستای برقراری هر چه بیشتر تعامل و مبادله اطلاعات در زمینه ورزش همگانی پروفسوراردال زوربا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ترکیه و دکتر علی مجدآرا تفاهم نامه همکاری منعقد می نمایند . این تفاهم نامه قرار است امروز دوشنبه در محل مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان( محمود صیدانلو ) بین طرفین منعقد خواهد شد .

رئیس فدراسیون ورزهای همگانی ترکیه که به همراه پروفسور محمد گونای رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزش دانشگاه غازی آنکارا عصر روز شنبه 17 دی ماه وارد کشورمان شدند بازدید خود از اماکن و امکانات ورزشی را از روز گذشته آغاز نمودند که در همین راستا ساعت 7صبح امروز 19 دی ماه با حضور در محل پارک ملت تهران در جمع ورزشکاران ورزش صبحگاهی این ایستگاه به ورزش خواهد پرداخت . در ادامه از محل آکادمی ملی المپیک بازدید به عمل خواهد آورد ، دیدار با معاون وزیر در امور ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و عقد قرار داد در همین زمینه از دیگر برنامه های پیش بینی شده بوده و در پایان نیز این هیات با دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو خواهند نمود .

۱۹ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.