سرمربی تیمهای ملی تیراندازی اهداف پروازی:سطح مسابقات کشورهای اسلامی بیشتر ازآسیایی است

سرمربی تیمهای ملی تیراندازی اهداف پروازی:سطح مسابقات کشورهای اسلامی بیشتر ازآسیایی است
هامونی حقیقت گفت: توجه به اینکه در مسابقات کشورهای اسلامی تیراندازانی غیر از قاره آسیا شرکت می کنند که از سطح بالای برخوردارند کسب مدل در این رقابت ها سختر است.

بااحمد رضا هامونی حقیقت، سرمربی تیمهای ملی اهداف پروازی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:اگر زمین مخصوص تیراندازی اهداف پروازی که با تاکیدات مهندس علی آبادی ریاست محترم سازمان در حال ساخت است زود تر به اتمام برسد و بچه های ما بتوانند درآن تمرین کنند قطعا موفقیت ما در مسابقات کشورهای اسلامی بهتر خواهد بود.
وی در خصوص ساخت فشنگ های مخصوص اهداف پروازی در کشور و تاثیر آن در رشد این رشته ورزشی و کم هزینه تر شدن آن گفت:این فشنگ ها با دستان زحمتکش متخصصان داخلی ساخته شده و از نظر فنی و کیفیت تفاوتی با فشتگ های خارجی ندارد و حتی نصف قیمت خارجی قیمت دارد.
حقیقت در پایان ضمن اشاره به بازگشت مدرس ایتالیایی اهداف پروازی به کشورش گفت:ما برای رشد فنی تیراندازان کشورمان از " دراددی " که یکی از بهترین مربیان جهان است دعوت به همکاری کردیم تا در سه دوره 10 روزه تمرینات ملی پوشان کشورمان را زیر نظر داشته باشد که وی اولین دوره 10 روزه خود را پشت سر گذاست و به کشورش رفت تا دو دوره دیگر با تیراندازان ما تمرین داشته باشد.

 

۲۷ تیر ۱۳۸۸ ۰۷:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.