برترین مربی اخلاق ورزش کشور: ووشو با اخلاق مداری به موفقیت های ملی رسیده است

مربی تیم ملی ووشو بانوان کشورمان بعد از کسب تندیس برترین مربی اخلاق ورزش کشور گفت: اخلاق مداری در عرصه ورزش ملی کشور امری واجب است و به اعتقاد من تنها همین مهم در زندگی یک ورزشکار باقی خواهد ماند و خوشحالم که به عنوان برترین مربی اخلاق ورزش کشور انتخاب شدم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ووشو، "آمنه احسانی نژاد" در این باره اظهار داشت: برگزاری همایش برترین های اخلاق ورزش کشور کمک می کند تا همه برای گام نهادن در امر خطیر ورزش با حساسیت بیشتر کار کنند و تنها از نظر فنی و تکنیکی به ورزش نگاه نکنند.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من داشتن منش پهلوانی و اخلاق مداری در ورزش از قهرمانی و کسب مدال مهم تر است چرا که داشتن یک فیزیک خوب، تکنیک و فن قوی در بازی برای همیشه برای ورزشکار باقی نمی ماند و آنچه در کارنامه ورزشی بازیکن می ماند همان اخلاق است.

احسانی نژاد با اشاره به اینکه در این همایش هر ساله ووشو نماینده ای در بخش مدیر برتر، ورزشکار برتر و امسال در بخش مربی برتر داشته است، تاکیدکرد: خوشحالم ووشو امروزه به جایی رسیده که توانسته علاوه بر بعد قهرمانی و حضور موفق در رقابتهای برون مرزی امروز در جایگاهی قرار بگیرد که دربعد اخلاقی نیز نماینده هایی دارد و قطعا با همین اخلاق مداری است که توانسته ایم در بعد ملی هم موفق باشیم.

برترین مربی اخلاق ورزش کشور خاطر نشان ساخت: با درایت و مدیریت مسئولان فدراسیون ووشو قطعا روز به روز به رشد این رشته اضافه خواهیم کرد و من خوشحالم که امسال به عنوان نماینده برترین مربی اخلاق ورزش کشور انتخاب شدم و قطعا وظیفه من از این به بعد در این بعد سنگین تر از قبل خواهد بود تا بتوانم شاگردانی را تربیت کنم که در جامعه ورزش کشور مفید باشند.
۱۸ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.