باقری:جام نامجو آخرین فرصت برای حضور در تیم ملی است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت:جام نامجو طی روزهای 4 تا 8 بهمن در شهرستان رشت برگزار می شود و ملی پوشان موظفند در این مسابقات شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، کورروش باقری ضمن بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دور دوم تمرینات تیم ملی وزنه برداری از روز 10 بهمن ماه آغاز می شود و ملی پوشان برای یک ماه در آبادان تمرین خواهند کرد.

باقری با اشاره به اینکه فاصله یک هفته ای میان اردوی اول و دوم ملی پوشان به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور است، خاطرنشان کرد: جام نامجو طی روزهای 4 تا 8 بهمن در شهرستان رشت برگزار می شود و به درخواست کادر فنی ملی پوشان وزنه برداری موظفند در این مسابقات شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور، جام نامجو به شدت مورد توجه کادر فنی قرار دارد و از نگاه من آخرین فرصت برای کسانی است که حضور در اردوی تیم ملی را حق خود می دانند و می خواهند شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را از دست ندهند.

باقری در پایان گفت: با حضور در رشت این مسابقات را از نزدیک تماشا خواهم کرد تا اگر وزنه برداری شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را داشت، نام او را به جمع اردونشینان آبادان اضافه کنم.

۱۸ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.