مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با سایت کمیته : رکابزنان کشورمان چهارمین سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با سایت کمیته : رکابزنان کشورمان چهارمین سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد
موسی اربطی کسب چهارمین سهمیه المپیک 2012 لندن را منوط به موفقیت حسین ناطقی در مسابقات پکن و آروین گودرزی در مسابقات لندن دانست.

موسی اربطی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت: تاکنون تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان موفق به کسب 3 سهمیه المپیک 2012 لندن شد و قصد ما این است که در رشته پیست و امونیوم  هم 1 سهمیه کسب کنیم و تعداد سهمیه های دوچرخه سواری را به 4 عدد برسانیم. به همین منظور حسین ناطقی فردا شب به پکن اعزام می شود تا در سومین مرحله از مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی در مواد پیست که از 25 الی 28 دی ماه سال جاری به میزبانی کشور چین برگزار می گردد شرکت نماید.

وی افزود : مرحله چهارم و پایانی رقابتهای دوچرخه سواری جام جهانی پیست در سال 2011، از تاریخ 28 الی 30 بهمن ماه در لندن برگزار خواهد شد که آروین گودرزی را برای شرکت در ان مسابقات در نظر داریم تا بتواند با موفقیت در این رقابت ها امتیازات را به حد نصاب رسانده و چهارمین سهمیه دوچرخه سواری  المپیک را نیز برای رکابزنان کشورمان به ارمغان بیاورد.

موسی اربطی در مورد باقی اعضای تیم ملی نیز گفت : تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان از دیروز به بوشهر رفته و در ان جا اردو زدند تا خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در کوالامپور آماده کنند. رکابزنان روز یکم بهمن ماه به تهران باز می گردند و بعد از دو روز عازم کوالامپور می شوند تا دو هفته باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا را در پیست چوبی ان شهر تمرین کنند و با حداکثر توان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای تثبیت چهارمین سهمیه المیپک لندن باید علاوه بر مسابقات جام جهانی پیست، در رقابتهای قهرمانی آسیا که از تاریخ 20 الی 30 بهمن ماه سال جاری در مالزی برگزار می شود و در مسابقات قهرمانی جهان که از تاریخ 16 الی 20 فروردین ماه سال 1391 در استرالیا برگزار می گردد، حضور یابد.

۱۸ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.