با حضور در رقابتهای جهانی پیست-پکن؛تلاش رکابزنان برای کسب چهارمین سهمیه المپیک لندن

با حضور در رقابتهای جهانی پیست-پکن؛تلاش رکابزنان برای کسب چهارمین سهمیه المپیک لندن
سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی پیست، از 25 دی ماه به میزبانی کشور چین و در شهر پکن برگزار می شود.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛سومین مرحله از مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی در مواد پیست از 25 الی 28 دی ماه سال جاری به میزبانی کشور چین و در شهر پکن برگزار خواهد شد.

حسین ناطقی به عنوان تنها نماینده تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به همراه موسی اربطی مدیر تیم های ملی، دوشنبه 19 دی ماه راهی این کشور خواهد شد.

تنها نماینده تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان، در این رقابتها در ماده اومنیوم به مصاف رقیبان خواهد رفت.

مرحله چهارم و پایانی رقابتهای دوچرخه سواری جام جهانی پیست در سال 2011، از تاریخ 28 الی 30 بهمن ماه در لندن برگزار خواهد شد.

طبق اعلام آخرین رنکینگ رکابزنان در سه بخش انفرادی، باشگاهی و ملی پس از اتمام رقابتهای سال 2011 از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ، ایران همچنان در سطح قاره آسیا، در هر سه رده بندی صدر نشین است و براین ساس ، سه سهمیه دوچرخه سواری ایران در رقابتهای المیپک 2012 لندن در مواد جاده تثبیت شد.

مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی پیست ، یکی از معتبرترین رقابتهای این رشته ورزشی برای کسب سهمیه المپیک است و تیم دوچرخه سواری کشورمان شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن در یکی از رشته های پیست(اومنیوم) در این رقابتها دارد تا بتواند سهمیه خود را به عدد 4 برساند.

همچنین تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای تثبیت چهارمین سهمیه المیپک لندن باید علاوه بر مسابقات جام جهانی پیست، در رقابتهای قهرمانی آسیا که از تاریخ 20 الی 30 بهمن ماه سال جاری در مالزی برگزار می شود و در مسابقات قهرمانی جهان که از تاریخ 16 الی 20 فروردین ماه سال 1391 در استرالیا برگزار می گردد، حضور یابد.
۱۷ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.