مصوبات تعامل کاری فدراسیون جودو و سازمان ورزش بسیج اعلام شد

فدراسیون جودو و سازمان ورزش بسیج با طرح موضوع همکاری در خصوص پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی جلسه‌ای تشکیل دادند و مصوبات آن را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون جودو و کوراش، فدراسیون جودو در راستای همگانی کردن و ترویج جودو در سراسر کشور مصوباتی بمنظور همکاری با سازمان ورزش بسیج کشور به امضاء رساند.

 در این جلسه غلامحسین علمی و محمدرضا محمودخانی بعنوان دبیر و مسئول کمیته همگانی فدراسیون به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات شان پرداختندو دو طرف در پایان مصوبات خودرا اعلام کردند. از این پس مقرر شد پایگاه‌های فعلی بسیج استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، همدان، خوزستان و شهر ری به عنوان پایگاه‌های مشترک به هیئت‌ها معرفی شوند و از سوی فدراسیون نسبت به افزایش همکاری و تعامل با مسئولان تربیت‌بدنی سپاه‌های استانی و مربیان حال حاضر پایگاه‌ها تاکید گردد. همچنین از سال آینده در پایگاه‌های استان‌ها از افراد مورد نظر فدراسیون و هیئت‌های استانی بهره‌گیری شود به گونه‌ای که مربیان واجد شرایط طبق دستورالعمل های مرکز مطالعات سازمان ورزش بسیج رسما بکارگیری شود.

 از دیگر برنامه‌های تعامل کاری فدراسیون وسازمان ورزش بسیج میتوان به رایگان بودن احکام کمربندهای ورزشکاران شاغل در پایگاه‌ها که در این راستا فدراسیون برای ارتقا مربیان شاغل هم در پایگاه‌ها اولویت قائل می‌شود و راه‌اندازی پایگاه‌های قهرمانی استان‌های ایلام، زنجان و آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.
۱۴ دی ۱۳۹۰ ۱۶:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.