بازدید افشار زاده از اردوی تیم ملی وزنه برداری

بازدید افشار زاده از اردوی تیم ملی وزنه برداری
ظهر امروز بهرام افشار زاده با حضور در سالن تمرینات تیم ملی وزنه برداری آزادی از ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدیدهای دبیر کل کمیته ملی المپیک از تیمهای ملی اعزامی به رقابتهای گزیشنی المپیک لندن جهت کسب سهمیه المپیک 2012 ظهر امروز بهرام افشار زاده ضمن حضور در سالن تمربینات تیم ملی وزنه برداری در مجموعه ورزشی آزادی با مسئولین فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان آن دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خسته نباشید گفتن به کادر فنی و ملی پوشان اظهار داشت:کمیته ملی المپیک حمایت خود را از مجموعه موفق فدراسیون وزنه برداری اعلام می دارد و به هیچ وجه نمی پذیرد که این مجموعه وارد حاشیه شود چون انصافا بچه ها دارند زحمت می کشند و جا دارد به همه آنها خسته بناشید بگویم.

وی ادامه داد:شما وزنه برداران در رقابتهای جهانی با کسب مدالهای متعدد و سهمیه های المپیکی دل ملتی را شاد کردید پس بیش از هر کسی به اهمیت مسئولیت خود واقفید. کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از مجموعه فدراسیون ،کادر فنی و شما عزیزان حمایت همه جانبه خود را از شما عزیزان اعلام می دارد تا به امید خداوند متعال پیام آور شادی  برای مردم کشورتان از المپیک باشید.

در خاتمه این بازدید افشار زاده ضمن گفتگوی دوستانه با کادر فنی و ملی پوشان و بررسی وضعیت اردوی آنها قول داد کم و کسریهای احتمالی در اردوی وزنه برداری را برطرف کند تا آنها با خیالی آسوده به تمرینات آماده سازی خود برای حضور قدرتمندانه در بازیهای المپیک لندن بپردازند.
۱۳ دی ۱۳۹۰ ۱۵:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.