بازدید وزیر ورزش و جوانان از امکانات مجموعه تیراندازی ورزشگاه آزادی؛دکتر عباسی: تیراندازی از نوع بازیها، ورزشها و گرایشهای هدف دار است

بازدید وزیر ورزش و جوانان از امکانات مجموعه تیراندازی ورزشگاه آزادی؛دکتر عباسی: تیراندازی از نوع بازیها، ورزشها و گرایشهای هدف دار است
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش برای یافتن هدف و نشانه رفتن و به هدف زدن، در واقع تمرینی برای هدف دار زندگی کردن است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی در دیدار با رئیس و مسولان فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: ما مجبوریم برای برقراری عدالت شاخصهایی را مشخص کنیم و یکی از مهمترین شاخصها همین برنامه ریزی و هدف گذاری فدراسیونها است که منطبق با برنامه ها و اهداف وزارتخانه خواهد بود. قطعاً برنامه ریزی دقیق، عملی و کارآمد می تواند کمک ها و حمایت وزارت ورزش و جوانان را از هر حیث بدنبال داشته باشد.

وی افزود: تیراندازی از نوع بازیها، ورزشها و گرایشهای هدف دار است که می تواند نقشی پر رنگ و موثر در همگانی شدن ورزش در کشور داشته باشد و با توجه به برنامه ریزی، هدف گذاری و پیش بینی هایی که صورت گرفته نسبت به آن بسیار خوشبین هستیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: علمی شدن و حرفه ای شدن از جمله اهداف ویژه وزارتخانه است که باید تمام فدراسیونها از جمله تیراندازی نیز در برنامه ریزی و هدف گذاری های خود توجه خاص به آن داشته باشند. باید از روزمرگی و برنامه ریزی در جهت کسب مدالها و افتخارات مقطعی دوری کنیم و با برنامه های هدف دار هرچه بیشتر در مسیر علمی و حرفه ای شدن گام برداریم تا انشاءالله توفیقات مستمر را در ورزش شاهد باشیم.

دکتر عباسی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف و برطرف ساختن مشکلات، شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادها و ظرفیتهای موجود کشور در این رشته ورزشی و توسعه و گسترش هر چه بهتر تیراندازی در کشور باشیم.

وی همچنین ضمن تاکید بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون تیراندازی، راهکارهای عملی را در جهت رفع برخی موانع پیش روی فدراسیون که مرتبط با نهادهایی جز وزارت ورزش و جوانان است به مسئولین فدراسیون تیراندازی پیشنهاد داد.

در ادامه این مراسم مهدی هاشمی رییس و نواب نوری دبیر فدراسیون گزارشی اجمالی از عملکرد فدراسیون در بخش زیرساختها، توسعه و گسترش تیراندازی در کشور، بعد قهرمانی و افزایش ارتباطات بین المللی و جهانی و ارتقاء میزان نفوذ در نهادهای آسیایی و جهانی ایرنرته ورزشی ارائه کردند. ضمن اینکه توضیحاتی نیز درباره برنامه ریزی و اهداف کمی و کیفی تعیین شده کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت فدراسیون و همچنین برخی مشکلات و موانع پیش روی فدراسیون در جهت توسعه و گسترش تیراندازی در کشور از سوی رییس و دبیر فدراسیون داده شد.

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان پس از این دیدار و گفت و گو از بخشهای مختلف فدراسیون، سالنهای تمرین و مسابقه مجموعه تیراندازی آزادی و همچنین اردوی تیم های ملی تیراندازی در مواد مختلف بازدید کرد.


۱۳ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.