رئیس فدراسیون بیس بال:با وارد کردن چوب و دستکش مخصوص بیس بال را بین نوجوانان گسترش خواهیم داد

با توجه با افتتاح زمین اختصاصی بیس بال در کرج از این پس بهتر می توانیم بر روی نوجوانان کار کنیم تا جایگاه مناسبی در آسیا بدست آوریم.
حسین صادق عابدین ، رئیس فدراسیون بیس بال ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:با توجه به همین کمبودها نتوانسیتم جایگاه در خور توجهی برای خود در آسیا به دست آوریم ولی با وارد کردن چوب و دستکش مخصوص نوجوانان ،آینده درخشانی را برای این رشته ایجاد کنیم.
وی ادامه داد:حتی در زمین تختی هم فضایی برای ما درنظر گرفته اند تا بتوانیم زمین چند منظوره ای برای بیس بال، راگبی، کریکت و سافت بال احداث کنیم که فعلا ماشین آلات سنگین راه سازی در حال مسطح کردن آن هستند.
عابدین در پایان تصریح کرد:چاره ای نداریم و باید برای رشد این ورزش در کشور و موفقیت در ابعاد قهرمانی  به نوجوانان توجه کنیم ، به همین دلیل از همه استانها خواسته ایم به جذب جوانان توجه ویژه ای داشته باشند مضاف بر اینکه از تجربه  مربیان خارجی هم استفاده خواهیم کرد. البته هر ساله مسابقات بین المللی کریکت را در کیش برگزار  می کنیم ولی با حمایت سازمان به امید خدا طی چند سال آینده چند زمین مخصوص مربوط به این رشته ها خواهیم داشت.
۲۷ تیر ۱۳۸۸ ۰۷:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.