جواد خوشدل: کسب 6 مدال وزنه برداری در المپیک لندن دور از ذهن نیست

جواد خوشدل: کسب 6 مدال وزنه برداری در المپیک لندن دور از ذهن نیست
جواد خوشدل، در اولین مصاحبه خود به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: «چیزی که در بدو حضور در جمع ملی پوشان وزنه برداری برایم غیر منتظره بود نظم و انضباط بالای حاکم بر اردوی تیم ملی بود.»

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، خوشدل که در سالهای1996 تا 2001 در اردوهای تیم ملی حضور داشت، درباره  فضای حاکم بر اردوی فعلی تیم ملی وزنه برداری گفت: «من چیزی در حدود 5 سال در اردوهای تیم ملی حضور داشتند اما حتی در زمان ایوانف هم به یاد نداریم که اردوی تیم ملی چنین نظمی و انضباطی را به خود دیده باشد.»

خوشدل در توضیح بیشتر خاطرنشان کرد: «تمرینات صبحگاهی تیم ملی با نظر کوروش باقری از ساعت 7/30 آغاز می شود اما شنبه و در همان روز اول تمرینات همه ملی پوشان زودتر از من و در ساعت 7 صبح در محل اردو حاضر بودند که واقعا برای من جای تعجب داشت. من پیش خودم فکر می کردم شاید لازم باشد مثل آن روزها که خودم وزنه بردار بودم، مجبور باشیم برویم و برخی وزنه برداران را برای حضور در تمرینات از خواب بیدار کنم. البته طبیعی است که رعایت چنین نظم و دیسیپلینی فشار بیشتری را به ملی پوشان متحمل می کند، اما مطمئنا در چنین فضایی آنهایی که فکرهای بزرگ در سر دارند خیلی راحت تر موفق می شوند.»

مربی جدید تیم ملی با بیان اینکه موفقیت های اخیر، وزنه برداری ایران را بار دیگر زنده کرده است، ادامه داد:«البته من فکر می کنم نظم و دیسیپلینی که باقری در اردوی تیم ملی بوجود آورده سهم زیادی در کسب این افتخارات داشته باشد. مطمئنا با ادامه همین روند و با توجه به انگیزه های بالایی که در چهره تک تک وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی می بینم خیلی دور از ذهن نیست اگر این تیم در المپیک صاحب 6 مدال با ارزش شود. البته نباید فراموش کرد که الان وضعیت زانوی سجاد انوشیروانی و کیانوش رستمی به هیچ وجه خوب نیست و این کار تیم ملی را برای درخشش هرچه بیشتر در المپیک کمی دشوارتر می کند.»

خوشدل با اشاره به اینکه سال گذشته هم برای حضور در کادر فنی تیم ملی از کوروش باقری پیشنهاد داشت، در مورد دلایل عدم پذیرش مربیگری تیم ملی در آن برهه گفت: «بعد از مسابقات جهانی آنتالیا بود که باقری با من تماس گرفت و خواست به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت کنم، اما به دلیل برخی مشکلات شخصی از باقری خواستم زمانی به بیایم که بتوانم بدون کوچکترین دغدغه ای بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کرد دوست و همدوره ای او، یعنی کوروش باقری بتواند به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری تا این اندازه موفق باشد، خاطرنشان کرد: «زمانی که شنیدن باقری مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است با توجه به اوضاع آن روزهای وزنه برداری برای او احساس خطر کردم. البته من به توانایی های باقری ایمان داشتم اما چون از اوضاع حاکم بر فدراسیون بی اطلاع بودم، اطمیان نداشتم که آیا ابراز و امکانات لازم در اختیار او قرار خواهد گرفت یا خیر. اما حالا خوشحالم که می بینم پابه پای باقری، حسین رضازاده و دیگر عوامل فدراسیون هم از کادر فنی حمایت می کنند. در چنین شرایطی برای من هم باعث افتخار خواهد بود اگر بتوانم به تیم ملی وزنه برداری خدمت کنم. مطمئنا در این مسیر همه تلاش خودم را خواهم کرد.»

۱۲ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.