فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام کرد؛تشکر از حامیان تنیس روی میز دنیا

فدراسیون جهانی ضمن تشکر از تمامی حامیان تنیس روی میز سراسر دنیا از افشین بدیعی نیز بخاطر تلاشهای خستگی ناپذیر در اجرای برنامه های توسعه قاره ای تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک:  برنامه توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز از شروع متواضعانه در سال 1999 که برنده جایزه شد تا کنون سالیانه  100 دوره را در سراسر جهان رهبری کرده و سالیانه  تجهیزات کمکی برای تقریبا  30 کشور فراهم می کند.

زمانی که برنامه توسعه فدراسیون جهانی در سال 1999 شروع شد یکی از اهداف این بود که تنیس روی میز در تمامی کشورهای دنیا بازی شود.
در آن زمان 180 کشور عضو فدراسیون جهانی تنیس روی میز بودند و امروز تعداد اعضا به 215 کشور رسیده است که بیشتر از اعضای کمیته جهانی المپیک و فدراسیون جهانی فوتبال است و فقط در تعداد اعضای انجمنها  بعد از   والیبال دوم است.

فقط هشت کشور هستند که دارای کمیته ملی المپیک هستند و عضو فدراسیون جهانی تنیس روی میز نیستند و خیلی جدی آنها را در سال 2012 هدف قرار داده ایم به همین خاطر برای رسیدن به هدفمان خوب عمل میکنیم.
 
وی موارد برجسته سال 2011  را اینطور اعلام کرد : فدراسیون جهانی تنیس روی میز دو دوره را در شهر بغداد عراق به رهبری احمد داولتلی مصری برگزار کرد  ، فدراسیون جهانی تنیس روی میزاولین ورزشی بود که جرأت کرد به بغداد بعد از جنگ باز گردد. نتیجه یک دوره سطح بالا با سازماندهی خوب در مجموعه ورزشی جدید بغداد بود. در موزامبیک نیز با برنامهای آموزشی مختلف و فرستادن تجهیزات به همراه یک تیم از فدراسیون آفریقای جنوبی این کشور را برای بازیهای آفریقا آماده کردند در حالی که از سال قبل به مدت یک سال این کشور فدراسیون تنیس روی میز نداشت .

وی ادامه داد درکارائیب جورج سیلبرز اشمیت سوئیسی به عنوان "کارمند غیر رسمی  توسعه کارائیب" چندین دوره را در آن منطقه برای پیشبرد برنامه توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز رهبری کرد.

علاوه بر این ، دوره های چند گانه را بدون حقوق به ابتکار خودش و در تعطیلاتش  هدایت کرد و چندین عضو جدید برای فدراسیون جهانی تنیس روی میز بدست آورد.وکارهای انسان دوستانه در السلوادور ودورهای آموزشی مختلف در هاییتی و اقیانوسیه نیز برگزار گردید.  پروژه صلح در بروندی ، جمهوری کنگو که  دو دهکده در این مرز هدف آخرین پروژه ورزشی و صلح ما بودند و دو کودک ازدو دهکده درمسابقات جهانی دورتمند سال جدید شرکت خواهند کر د.

وی همچنین همه تلاش ها را حاصل تلاش های تیمی دانست و از بسیاری افراد به خاطر حمنایت هایشان از پیشرفت های فدراسیون قدردانی کرد از جمله : رئیس فدراسیون جهانی ، کمیته اجرایی فدراسیون جهانی ؛ رؤسای قاره ای ، کارمندان توسعه ؛ رؤسای دوره ها و همچنین از کارمندان توسعه قاره ای از جمله افشین بدیعی (آسیا ) ، لیلامانی دی سویسا (اروپا) ،اولیو آلوارز (آمریکای لاتین ) ، و اسکات هوستون  (اقیانوسیه ) ، بخاطر تلاشهای خستگی ناپذیر در اجرای برنامه های توسعه قاره ای تشکرات ویژه بعمل آورد.

 
 
 
 
۱۲ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.