پیش به سوی المپیک 2012 لندن؛ حضور دو بازیکن مجارستان در اردوی آماده سازی بانوان

جهت آمادگی بانوان تنیس روی میز کشورمان در رقابت های انتخابی سهمیه المپیک دو بازیکن مجارستانی امشب به تهران می آیند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ در ادامه همکاری های فدراسیون تنیس روی میز ایران با فدراسیون تنیس روی میز مجارستان دو بازیکن تیم ملی این کشور که در تاریخ 17 ژانویه سال جاری میلادی در پروتور اپن مجارستان حضور خواهند یافت برای مدت یک هفته به عنوان حریف تمرینی امشب به تهران می آیند و از فردا در اردوی آماده سازی بانوان کشورمان حضورخواهند یافت.
گودرزی مسئول روابط بین الملل فدراسیون با اعلام این مطلب تصریح کرد : این دو بازیکن دارای رنکینگ های 236 و 257 می باشند و هماهنگی جهت حضور این بازیکنان در حالی که یک هفته پس از اردوی آماده سازی تیم ما باید در مسابقات اپن کشور خودشان شرکت کنند به واقع امر مشکلی بود.
لیمو چی سرمربی تیم ملی بانوان تنیس روی میز کشورمان در این خصوص به سایت فدراسیون گفت : اردوی آماده سازی تیم بانوان از شنبه آغاز شده است و در حال حاضر بازیکنان تمرینات خوبی دارند و با جدیت در حال پیگیری تمرینات هستند و همه بچه ها با انگیزه بسیار بالا در انتظار این دوره از رقابت های انتخابی سهمیه المپیک 2012 لندن هستند.
لیمو چی در ادامه گفت : من در حال حاضر همکاری بسیار خوبی با مسئولین فدراسیون جهانی دارم و از آخرین متد های آموزشی تنیس روی میز برگرفته از کتاب مربی گری پیش رفته و همچنین تمرینات عملی ریچارد پراوزه با تیم ملی مردان در جزیره کیش در این اردو استفاده می کنم.
سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان تصرح کرد : این درخواست اولیه ما بود که از حریف تمرینی مناسب برای افزایش سطح آمادگی بازیکنانمان در اردو استفاده کنیم.
برای من تداوم رالی بسیار اهمیت داشت و نیاز به بازیکنانی داشتم که با ادامه رالی ها در توپ های هفتم و هشتم بتوانند نواقص بازکنان مارا بر طرف کنند.
وی همچنین تاکید کرد : پیش از این بازکنان کره شمالی به عنوان حریف تمرینی در سالهای گذشته (85) در اردوی تیم بانوان کشورمان حضور داشتند. من مطمئنم با توجه به رنکینگ خوب این بازیکنان اروپایی تمرینات مثمره ثمری با حضور آنها خواهیم داشت که منجر به حضور پر رنگ تر بانوان ایران در رقابت های انتخابی سهمیه المپیک خواهد شد.
لیمو چی در پایان در خصوص حضورش در تیم ملی بانوان ایران گفت : من فقط برای کمک به تیم آمدم و هدفم تنها بهتر شدن شرائط تیم بانوان است و خدارو شکر اکنون شرائط بسیار مناسب است.
من هرگز به پول و یا هیچ عامل دیگری فکر نکردم و زمانی که فدراسیون از من دعوت کرد با کمال میل پذیرفتم.

۱۱ دی ۱۳۹۰ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.