سرپرست کمیته مشورتی شیرجه :" به کسب سهمیه المپیک خوشبینم

سرپرست کمیته مشورتی شیرجه :" به کسب سهمیه المپیک خوشبینم
سرپرست کمیته مشورتی شیرجه با ابراز رضایت از شرایط تمرینی و اردوی آماده سازی"مجتبی ولی پور" در کشور چین تاکید کرد : با توجه به تمرینات حرفه ای و متفاوت ملی پوش شیرجه کشورمان در چین به آینده او و شیرجه ایران خوشبین هستم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، امید حدیقی با بیان این مطلب اظهار داشت : ولی پور طی 10 روز گذشته به صورت تمام وقت و حرفه ای زیر نظر چهار مربی چینی روزانه به مدت 8 ساعت تمرینات حرفه ای را دنبال می کند و با توجه به تفاوت در نوع و شیوه تمرینات و امکانات و تجهیزات اختصاصی در محل اردو ، ملی پوش شیرجه کشورمان پیشرفت قابل توجهی داشته است .

وی با بیان اینکه ولی پور تمرینات سرعتی ، قدرتی و ترامپولین را روزانه به مدت 8 ساعت در خارج از آب و داخل استخر پیگیری می کند ، اظهار داشت : ولی پور روزانه نزدیک به 500 حرکت تمرینی را برای افزایش مهارتهای بدنی و تکنیکی انجام می دهد که این تعداد با 100حرکتی که در تمرینات داخل کشور انجام می شد قابل مقایسه نیست و خوشبختانه تکرار تمرینات درصد خطاهای او را به طور چشمگیری کاهش داده است.

حدیقی با بیان اینکه مربیان چینی دانشگاه"تسینگ هوا" از پیشرفت ملی پوش شیرجه کشورمان ابراز رضایت می کنند ، تصریح کرد : مربیان چینی و در راس آنها سرمربی تیم ملی شیرجه چین اعتقاد دارد ولی پور از ضریب هوشی بالایی برخوردار است و با روند پیشرفتی که دنبال می کند در مسابقات گزینشی المپیک می تواند رقیب سرسختی برای شیرجه روهای مالزی باشد.

سرپرست کمیته مشورتی شیرجه با اشاره به اینکه مربیان چینی به صورت پایه ای و حرفه ای با ولی پور تمرین می کنند ، اظهار داشت : با توجه به سیستم حرفه ای که در تمرینات شیرجه چین وجود دارد ، ولی پور در مدت کوتاه حضورش در اردوی چین پیشرفت قابل توجهی داشته به طوریکه اجرای حرکات او نسبت به حضورش در ایران کاملا تغییر کرده است و می توانم بگویم او کاملا روند رو به رشدی را طی می کند .

سرپرست کمیته مشورتی شیرجه در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه به کسب سهمیه المپیک توسط مجتبی ولی پور خوشبین هستم، اظهار داشت : پیشرفت ولی پور در اردوی چین بی سابقه است و جدای هر نتیجه ای که در مسابقات ورودی المپیک بدست بیاید امیدوارم اینگونه اردوها در چین که مهد شیرجه دنیاست ادامه یابد چرا که تداوم اینگونه مراودات ورزشی و حضور مستمر شیرجه روهای ایران در چین می تواند سرعت رشد فنی و پیشرفت تکنیکی شیرجه ایران را افزایش دهد و با چنین برنامه ریزی حداکثر ظرف سه سال آینده ایران به یکی از کشورهای مدال آور در شیرجه آسیا تبدیل خواهد شد .

گفتنی است مجتبی ولی پور از 29 آذر ماه اردوی آماده سازی 45 روزه خود را در دانشگاه"تسینگ هوا" شهر پکن آغازکرده است . وی خود را برای مسابقات کسب ورودی المپیک که 26 بهمن ماه در شهر لندن برگزار خواهد شد ، آماده می کند.

۱۱ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.